koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

Hoop dat Joost en jij volgend jaar weer bij elke race aanwezig zijn, het is echt een enorm gave klasse. Krijgen we echt een gezond competitief veld.

Ik hoop het ook Roy alleen weet ik het voor volgend jaar helemaal nog niet wat er allemaal gaat gebeuren. Maar hopelijk kan ik volgend jaar een flink aantal races wel weer rijden ja. Zou leuk zijn want de wil is zeker niet weg hier hoor... :D

weet niet hoe Velp er nu bij ligt maar de laatste keer dat ik er ben geweest gaat veel banden kosten en wat bodemplaten zo hobbelig en grof asfalt.

Weet niet wanneer je het laatst daar was maar vorig jaar was mijn slijtage minder dan op heemstede. ca 0,5/0,7mm per 7 minuten. Alleen net in de bocht opkomend het rechte stuk was het iets te grof door de pocketbikes die daar het asfalt raken. verder niet echt last gehad van hobbels oid wat ik me kan herinneren, rijhoogte is altijd 6+mm bij mij. Wellicht is het erger geworden.. zou kunnen.

Laatste keer dat ik er was (maandje geleden) was het niet anders in Velp. Paar hobbeltjes maar niets hinderlijks. Blijft een fantastische baan om op te rijden!

Helaas moet ik zaterdag voor de ZAC toch verstek laten gaan. Mijn vrouw kwam erachter dat ze die dag al een afspraak had staan die niet verzet kon worden. En helaas zit ik dit weekend zonder oppas.

Gisteren aardig met de modified Pro10 kunnen rijden. Snelste tijd was 15.006. Net niet de 14 in, en dat wil ik wel! Dus we gaan er nog even mee door. Wel andere accu's nodig, want ik red de 5 minuten niet :mrgreen:

Even ter vergelijking gekeken naar de RC Lemans klasse, met de tijden die ik reed, had ik die klasse dit jaar, maar ook vorig jaar (toen het wel goed weer was) gewonnen!

heb nog 2 porsches en een gespoten in de kast liggen. Wel lachen dat tussen al die nieuwe lolas een oude nitro porsche kap gewonnen heeft

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
@BenV, 8 duizendste eraf man!, dan had er 15.999 gestaan.....

Het gaat je lukken, ik heb er vertrouwen in!

Gisteren aardig met de modified Pro10 kunnen rijden. Snelste tijd was 15.006. Net niet de 14 in, en dat wil ik wel! Dus we gaan er nog even mee door. Wel andere accu's nodig, want ik red de 5 minuten niet :mrgreen:

Even ter vergelijking gekeken naar de RC Lemans klasse, met de tijden die ik reed, had ik die klasse dit jaar, maar ook vorig jaar (toen het wel goed weer was) gewonnen!

Ehhh nou nee.

Als je de 5 minuten niet haalt wordt er niks gewonnen!

@BenV, 8 duizendste eraf man!, dan had er 15.999 gestaan.....

Het gaat je lukken, ik heb er vertrouwen in!

Wij gaan het volgende week gewoon doen, jij een 14.9sec en ik een 15.9sec en daarna gaan we over hete kolen lopen TJAKAAAAAA! ;-)

Wat is dat nu weer voor een regel?..

Maar mocht ik eens mee willen doen, dan zal ik me tzt er wel wat meer in verdiepen, of gewoon een IP 6800 bestellen. :wink:

Back