koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

Nou jongens, ik denk dat ik weet hoe ik het volgend jaar wil.
Niels reed al met een Lola achtige body, maar van de week kwam ik een body van Team Titans eigen merk "Blitz" tegen.
BLITZ_Racing Bodies

Het toeval wilde dat gisteren Jan S deze dus bij zich had, helemaal uitgeknipt, alleen nog niet gespoten, maar goed ik vroeg hem of hij er mee wilde gaan rijden, nou jongens, die body bestel ik dus ook!
Ook wil ik kijken of de CRC een modified motor aan kan, om toch te proberen echt zo hard mogelijk ermee te gaan....

Laatst bewerkt:
@ Martijn: LOL :thumbsup:

@ Martin: Ik vind dat er echt niet uit zien maar met een dikke modified motor zal het wel goed rond komen ja... Maar alleen met een dikke mod motor. Stock heb je er geen kont aan denk ik...

Laatst bewerkt:
@ Martin: Ik vind dat er echt niet uit zien maar met een dikke modified motor zal het wel goed rond komen ja... Maar alleen met een dikke mod motor. Stock heb je er geen kont aan denk ik...

Tja, nu ben ik natuurlijk al "verziekt" omdat de 1/8 die fase al door is, van de bodies die er niet uit zien, het is even door de zure appel bijten, maar dan later kun je genieten van zoveel stuur, dat je die lelijke body voor lief neemt. ;)

Zoals Halewijn al zegt, kwam het best goed rond nog, met de stock motor.

Volgend jaar overigens, blijft het voor mij 1/8, de Pro10 is "voor erbij" puur als 1/8 training, en eerlijk gezegd is het daar heel goed geschikt voor.
Misschien met de CRC, misschien wel met een S100......

Gaan jullie op de Mach volgend jaar nu ook brandstof bodies toe staan?

Ik weet niet of dat de klasse ten goede komt.
De Modified klasse bij RC Le-mans is er ook niet leuker op geworden.
Het werd een materiaalslag. Degene die de motor, regelaar en accu vond die dat geweld aankon won. En er was (en is) niet veel dat dat geweld aan kon.

Lijkt me niet de juiste wijze voor deze klasse. Ze rijden met de 1/10 nitro ook geen lola's terwijl er ook 200mm lola's zijn.

Het strookt niet met het beeld dat de je met een klasse wilt over brengen, is mijn mening in ieder geval. Of die lola's nu wel of niet beter gaan. (kwa rondetijden valt het tegen wat ik bij jan heb gezien in ieder geval, kan ook de grip zijn die toen minder was)

In andere klasse mogen en willen ze geen lola's gebruiken dus waarom moet het bij de pro10 opeens anders zijn?

Laatst bewerkt:
Niet overdrijven jongens, ik doe het voor erbij, en vindt het gewoon leuk om eens zo hard mogelijk te gaan, inclusief lola body dus.

Dat is je goed recht martin...ik gun je echt alle plezier maar de pro10 is voor mij en andere de hoofdklasse en doe dit er niet even voor er bij.

Vandaar wellicht een iets andere insteek mijnerzijds :D.

Laatst bewerkt:
+1

Voor mij is ook de Pro10 de hoofdklasse maar goed, Martin gaf ook al aan dat hij die kap wilde proberen met een modified motor dus dat ligt weer compleet buiten de klasse op zich.

Maar voor de klasse Pro10 Stock 10.5 zeg ik (en kennelijk meer met mij) géén brandstof kappen voor volgend jaar. Dan weten jullie vast wat mijn stem gaat worden tijdens de ALV...

Maar waarom werd er eerst gezegt dat wel de porsche toegestaan werd? omdat niels er ook mee rijd?.. dat is dan wel weer een beetje krom allemaal..

De Porsche werd voor die race toegestaan ja omdat Niels inderdaad mee wilde rijden maar alleen die kap had. Dat is onderling besloten voor dié race.

+1
Wat mij betreft blijft het zo als het nu is, pro10 stock.
Vwb pro10 mod maakt het me niet uit. (heb je wss ook een brandstof kap nodig)

pro10mod kan je ook gewoon met een normale kap rijden kees :) maar je ziet ze veel met een brandstof kap.. ik heb nog een 6delta die ik een keer wil proberen.. moet alleen nog even banden afdraaien..

Precies, dat zijn inderdaad zaken voor de ALV... Laten we het weer hebben over het kopen en bouwen en vooral rijden van pancars!!! LOL

Back