Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hier nog even een keer het regelement:
Motor: 10.5 brushless (merk vrij) of 19turns (merk vrij)
Battery: 6 cell NiMh or 7,4V LiPo (hardcase LiPo only)
Body: Group-C, GTP, GT, LeMans proto, F1, TC
Chassis: Pancar chassis
Drive train: 2wd, direct drive rear axle, diff. allowed
Width: Max. width: 250mm (at the rear wheels)
Wheelbase: Between: 228mm & 280mm
Weight: Race ready min. weight: 1200gr.
Tires: FOAM tires (single stage only)
Additive: Odourless tire additive allowed
Joost.
Ik zou sowiso de hardcase nemen en dan in de keuzes die je aangeeft of de Corally of de LRP nemen...
Joost.
4200 is wat aan de krappe kant met een snelle motor,de 4800corally zijn 25c.
denk dat ik zelf voor de lrp ga
Ik heb vandaag weer eens de pro10 (corally 10 X) bovengehaald na de winter. De baan (buitenpiste) lag er nog wat stoffig bij, dus echt ideaal was het niet. En als banden gebuikte ik magenta voor en pink achter. Ook banden waar vorig jaar mee gereden was. Dus ook niet ideaal.
Ik ben vorig jaar maar vrij laat op het seizoen begonnen met een pro10 en dus heb ik nog niet zo veel kunnen proberen met afstelwerk.
Normaal zij ik met een 1/10nitro en daarvoor bestaat er van bvb hudy een afstelhandleiding met uitleg wat het effect is van iedere afstelling. Bestaat dit ook voor een pro10? Ik veronderstel dat je afstellingen van een touring car niet kunt vergelijken met een pro10. Voorlopig rij ik met een complaat standaard wagen.
bvb effect van het type dempervet voor de zijdelingse demper? ...
Als body gebruik ik een peugeot MD body. Van hetzelfde type bestaat ook een high downforce type. Maakt dit veel verschil? Op de MD body heb ik nu reeds een guerney strip van een 1/8ste nitro op gezet. Sidedamns achteraan (zoals hier ergens beschreven) heb ik nog niet gemonteerd.
Iets verder links in het originele plaatje staat "style" en ik denk dat LRP dan doelt op een equivalente maatvoering. De saddle-packs passen dan dus in een 2x3 cellen chassis middels de bobbeltjes aan de onderkant van de hard-case...
Tja, die kant ga je toch op... Het wordt in LiPo wereld nu een strijd van de C's
Of je het nu nodig hebt of niet, het is dus... Je ontkomt er niet aan...
Joost.