koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

we kunnen de MACH agenda pakken als die beschikbaar is voor 2012. Dat is een excelsheet en kunnen die aanvullen met de rc lemans wedstrijden. Dan heb je alle wedstrijden die er zijn bij elkaar. De datums zijn nog niet allemaal bekend maar het is een goed optie. Beter goed gejat dan slecht zelf verzonnen.:cool:

Allemaal hartstikke leuk die wedstrijden verderop in het volgende jaar! Ik ga er ook vast aan een aantal meedoen.
Maar voorlopig zie ik nog geen andere inschrijvingen, buiten mijzelf, voor de World GT wedstrijd van aankomend weekend op Mach!
Waar blijven jullie..?

Ik hou een winterstop vwb het rijden... Ik ben aan het klussen in huis en wil me goed voorbereiden op komend buitenseizoen. Helaas dus geen WGT voor mij dit indoor seizoen. Tot nu moest ik trouwens ook steeds werken in de race-weekenden dus...

Als mede-organisator rijd ik de RC Le-Mans serie zoveel mogelijk mee.
We hebben het er nog niet over gehad, maar waarschijnlijk wordt het weer racen in Velp, Apeldoorn, Heemstede, Rucphen, Bad Breisig en Oberhausen.

Misschien is het een optie/idee om het circuit van MRM ook op te nemen in de lemans serie? :D

Het circuit is lang genoeg (bijna 250 meter), het is alleen wat technischer dan boven genoemde banen en ligt redelijk centraal.

Mvg. Rene

Laatst bewerkt:
Ik heb antwoord terug vanuit mijn Duitse collega's.
Er is interesse, maar gezien de grote afstand voor velen wordt er geen groot aantal rijders verwacht.
Het voorstel is dan ook om de RC Le-Mans race te combineren met bijvoorbeeld de NK-wedstrijd, als extra klasse.

Lijkt me persoonlijk een goed plan. Vorige keer bij de ZAC op Heemstede deden er toch zo'n 14 man mee met de rc lemans en gezien de afstand is dat best bewonderenswaardig.

Ik heb antwoord terug vanuit mijn Duitse collega's.
Er is interesse, maar gezien de grote afstand voor velen wordt er geen groot aantal rijders verwacht.
Het voorstel is dan ook om de RC Le-Mans race te combineren met bijvoorbeeld de NK-wedstrijd, als extra klasse.

Alleen als je dan Le-mans en NK's wil rijden heb je een keuze probleem lijkt me, of wordt dat dan apart geteld?

Misschien begrijp ik het verkeerd, gebeurt nog wel eens ;)

Rene

Maar nog even voor de duidelijkheid, de kalender is nog niet helemaal definitief en de wedstrijd op MRM ook nog niet. Alles moet nog wel op de ALV worden bekrachtigd. Ik heb begrepen dat de rijders Lelystad hebben gekozen ipv Eindhoven, maar zoals in de statuten staat kan een nieuwe club niet gelijk in hetzelfde jaar een NK organiseren.
Even voor de duidelijkheid, ik zeg niet dat het niet kan of iets dergelijks maar alleen maar even de feiten op een rijtje zetten. Ik vind beide circuits mooie circuits!
Electro kalender 2012 onder voorbehoud:

NK 1: 21/22 april HFCC Den Haag
NK 2: 19/20 mei MACH Heemstede
NK 3: 16/17 juni DMC RC HOTWHEELS Deventer
NK 4: 4/5 augustus MBC DE SLUIS Gouda
NK 5: 25/26 augustus MAC DE BAANBREKERS Rucphen
NK 6: 29/30 september MODELRACING MIDLAND Lelystad

Voor de rest de volgende wedstrijden:

8/9 april 2012 PAASRACE MACH Heemstede (zondag/maandag)
mogelijk, nog niets bekend....

1-3 juni 2012 ETS Round 5 AMCA Apeldoorn
30 juni/1 juli 2012 Electro BENELUX wedstrijd MAC DE BAANBREKERS te Rucphen
21-28 juli 2012 WK Electro (1:12 indoor en 1:10 outdoor) MACH Heemstede (Haarlem Indoor @ Kennemer Sporthal) ifmar2012worlds.com
29/30 september 2012 TAMIYA België-Nederland finale MAC DE BAANBREKERS te Rucphen

Een handig tooltje van Nitrosisters:D

(RC devil heeft hem ook).

nitrosisters024_1.jpg

nitrosisters024_3.jpg

nitrosisters024_6.jpg

Ipv 382.000 ringetjes;)...

Halewijn

Nette lijst met banen zo denk ik... Hopelijk kan ik alle weekenden erbij zijn ivm werk en ZAC races... Wordt wel wat diensten verschuiven en ruilen denk ik...

Back