koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

Mijn Nissan... old skool :D

P1050535.jpg

P1050532.jpg

P1050533.jpg

Mooie kap weer Alexander! Ga je nog wat doen met dat soorzichtige of laat je dat expres zo?

Ik zit zelf ook weer te broeden op een verandering in het design... Wordt best leuk denk ik. Even kijken naar wat stickers en dan zie ik wel...

Ik weet niet of ik er ben woensdag. Moet even kijken hoe ik zit met diensten en tijd. Waarschijnlijk vrijdag en dan na het weekend weer sowiso...

nee laat ik expres zo. Je moet het wel van een meter of meer afstand zien. Dan lijkt het net alsof de vleugel in de lucht hangt met het zwarte middenstukje als steun. Komt niet helemaal over op de foto's maar van een bepaalde hoek en afstand is het wel geinig.

ps:
moet er nog wat extra merk stickertjes opplakken.

Laatst bewerkt:
Mooie kappies heren! Ziet er goed uit:-) .

Ik moet nog haast maken als ik woensdagavond wil rijden....

Mijn nwe xray zit inmiddels voor de helft inelkaar:-)

Whoehahaha.

Ik heb er zin in...

Hey Ben...erg gave Nissan kap. Ik wilde in eerste instantie ook de nissan kleuren doen maar dan met meer wit erin. Die van jou ziet er gaaf uit maar of die kleur erg zichtbaar is tijdens de ZAC is nog even afwachten :D

Hey Ben...erg gave Nissan kap. Ik wilde in eerste instantie ook de nissan kleuren doen maar dan met meer wit erin. Die van jou ziet er gaaf uit maar of die kleur erg zichtbaar is tijdens de ZAC is nog even afwachten :D

Thanks Alex, ja dat met extra wit erin zoals het op de echte Nissan is, is toch moeilijk omdat je aan de binnen kant moet spuiten.
Ach zolang ik geen donkere of groene kleur heb is het leed wel te overzien denk ik.

@Halewijn, ff de instelling opgezocht,

Vergeet niet je 2 in 1 box ook op de 101224 firmware te zetten, anders leest ie de instellingen verkeerd....

Als ik de 101224 in mijn box zet en de box vervolgens aansluit op mijn regelaar de box vervolgens niets wilt en aangeeft dat ik een nwe versie moet downloaden....???

Als ik de 101224 in mijn box zet en de box vervolgens aansluit op mijn regelaar de box vervolgens niets wilt en aangeeft dat ik een nwe versie moet downloaden....???

klopt, ik ging er even vanuit dat je dit wel wist...
Je moet eerst je regelaar flashen naar een oudere firmware.
Dus nu moet je eerst je 2 in 1 box weer naar V1.08 brengen.
Lees deze post van mij van vorige week ff door, daar staat in welke stappen je moet nemen.
[post3542]

Anders, zie ik je Woensdag wel, op de MACH, doe ik het wel voor je, als jij ff laptop meeneemt.....

Laatst bewerkt door een moderator:
Back