Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
bij je LHS (lokale hobby shop) en kosten vanaf ongeveer 230 euro (tamiya f104), zonder electronica. Alles rijklaar moet je rekenen op minimaal 350 euro (als je nog niks hebt)
@M7H... Martin..... denk dat mijn S100 weer weg gaat... Binnen rijd niemand WGT en buiten heb ik al de Xray X10 die het erg goed doet.... Of zal ik mijn X-ray weg doen....
waar zijn deze auto's te koop en wat kost zoiets ?
@M7H... Martin..... denk dat mijn S100 weer weg gaat... Binnen rijd niemand WGT en buiten heb ik al de Xray X10 die het erg goed doet.... Of zal ik mijn X-ray weg doen....
Nee die side tubes was een aparte ombouw set... Ik kijk wel even wat is ga doen.. misschien zijn er wel mensen die op zoek zijn naar een Pro10 dan mogen die zich melden..Xray weg natuurlijk!...
De keuze is aan jou.
De verbredingsset van Serpent voor je S100 moet je ook weer kopen natuurlijk, terwijl je Xray al breed is.
Wel is het een feit dat de "opschroef" verbredingsset zoals jij hem hebt, en zoals ik hem een tijd terug ook had op mijn CRC, een "leuke" oplossing is, maar het eigenlijk net niet is.
De hoeveelheid roterende massa die je hebt, scheelt toch echt in acceleratie, en vibratie mocht je een band "chunken"...
Was je Xray ook al met tubes?
Ga tussen de 38 ~ 45 mm rollout zitten
in theorie zal een kleinere pinion sneller optrekken, maar ik rij zelfs met stalen pinions, omdat die nagenoeg niet beschadigen, en dat vind ik buiten iets belangrijker.Thx voor uitleg,hier me kan ik zeker iets verbeteren.Heeft dan aantal tanden op pion invloed op gedrag bij optrekken(op voorwarde dat verhouding blijf ongeveer zelfde 75/16-84/18-88/19)?
Vanwege het karakter van een 2WD pan car, (weinig grip bij lage snelheden) is de Hobbywing motor dus super geschikt voor een Pro10. Ik hoop ook echt dat ik volgend jaar wel de Benelux mee kan doen, want ik wil hem toch echt winnen van jou!...![]()
Thx voor uitleg,hier me kan ik zeker iets verbeteren.Heeft dan aantal tanden op pion invloed op gedrag bij optrekken(op voorwarde dat verhouding blijf ongeveer zelfde 75/16-84/18-88/19)?
Ah ok. Ik hoop dat het lukt, ga graag de strijd met je aan.Uiteraard, ook van Joost wil ik winnen!
Maar een jaar eerder toen ik wel meedeed had jij hem gewonnen, vandaar dat ik daar naar refereer. Laten we hopen dat de kalender goed uitkomt voor mij.