koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

I know, daarom zei ik het ook;)
Moet dan alleen ffies een Sophia kap scoren.
Heb alleen de Porsche kap voor de 200MM.

Mvg Roy

I know;)
Het allemaal regelen is op dit moment een crime ivm geen tijd plus moeten werken tussen kerst en oud en nieuw.

mvg Roy

Roy, ik ken het mijn WGT staat al maanden klaar alle spullen besteld en liggen er naast maar gewoon geen tijd om er even voor te gaan zitten en het klaar te maken.
Rijd nu met 1/12 en moet voor volgende week heel de nieuwe X12 nog klaar maken omdat we naar sipotech gaan.
Dus dat gaat voor,WGT komt nog wel.

Hey Ben,

Zal in eerste instantie de MACH worden(mits ik tijd heb) en andere buiten op MRM.
Hebben ze afgelopen jaar ook wat wedstrijden gereden en er waren toch iedere keer een man of 5 die met de 1S en 6.5 hun rondjes draaiden.

Mvg Roy

Ziet er mooi uit. Vanwaar de keuze voor een mono-zijdemper als ik vragen mag? Daar is eigenlijk net weer iedereen van af aan het stappen namelijk.

Netjes hoor, als die net zo snel gaat als die eruit ziet dan komt het wel goed denk ik. Zelf alles gemaakt? Op wat voor machine heb je het gemaakt.

Ik rij vooral op het MRG circuit in Genk, nadeel daar is dat er regelmatig zeer veel zand van het motorcross circuit opligt en dat wreekt zich in de dampertubes. Die Corally's zijn binnen de kortste keren kapot, de anderen houden het ook niet lang uit.
De monoshock heeft er op zich geen last van, enkel een beetje letten op lucht in de olie. Nu, ik ben desnoods zeer snel terug nr tubes als het moet...

Ik heb een zelfbouw cnc freesbankje thuis staan, al zeer veel plezier mee gehad!
Ik zit niet op een extreme nauwkeurigheid, maar de gaten en het freeswerk krijg ik toch binnen de +/-0.2 mm. Is meer als voldoende voor mij ;)

Eens kijken of ik em sneller krijg als de 10SL!

Back