Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Daarmee wil ik echter geenszins Roy's rondentijden uitsluitend aan het materiaal hangen![]()
Nooit wat van gezien, kappen reglement blijft een grap voor eigen belang.Roy, over de kappenlijst. Ik heb je al maanden geleden geschreven dat er begin 2012 een lijst naar het bestuur is gegaan. Dat je daar niks mee hebt gedaan en nu weer over begint snap ik dus niet aangezien je in 2012 ook bij het bestuur zat.
Heb nog wel serieus mijn voorwielophanging vastgelijmd en het achterdiff star gemaakt, daar ging die auto veel sneller doorDaarmee wil ik echter geen zins Roy's rondentijden uitsluitend aan het materiaal hangen![]()
Zou bijna medelijden krijgen..Alex, uitgelachen ben ik al zo vaak, daar lig ik niet meer wakker van.
Ik ben zelf ook benieuwd of de theorie klopt.
We zullen zien.
ach aangezien Reinder 1ste is geworden bij een ZAC clubwedstrijd waar er nagenoeg dezelfde tijden zijn gereden met een 235mm en pro10 kap (maar Reinder alleen die dag getraint heeft en bijna nooit op de mach komt) en roy die 2de eindigde maak ik me niet zo veel zorgen om 200mm vs 235mm en of 200mm nou beter is ja of nee.
Laatste wedstrijd die ik mij weet te herinneren met Reinder...:
Daar won ik met een Jillesje!!! (was echt lachen)
Vroeger sneden we zelfs kappen doormidden in de lengte en dan weer aan elkaar plakken,en een corally superspeedway chassis die waren een stuk smaller.En dat ging goed(alleen was toen de inhoud van je accu ook mede bepalend)
Ik zeg dat julius wel eens zijn gelijk kan gaan gaan halen.
Ja was echt gaaf, in de eerste finale was het al heel close en de hele tijd plaats wisselen. baan inzetters riepen al de laatste ronde dat er een Jillesje moest komen, maar durfde het zelf niet aan. Tweede finale precies hetzelfde verhaal en toen lukte het nog ook..!!
@Alex we maken gewoon een schansje voor de chicane..... weg met dat ding knalle wil ik.....
Ales heb je voor mij nog het lijstje met wel kappen er mogen..... (ps zet er ook ff bij welke het beste is..... ;-) )
Ook goed als die chicane maar te omzeilen is..Of gewoon een tunnel c.q. flyover...![]()
Het lijkt er in ieder geval op dat ik de 1e 2 NK's van de Pro10 mee kan en ga doen (weersafhankelijk)
Bestaat de daglicentie nog?