koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

Leuk! Ja bestaat nog zoals te lezen in het NK2013 draadje maar Martin je kunt ook wel even het hele reglement doorlezen op de nomac site dan weet je het ook. Het staat er echt in...............ergens :D;)

Niet, want is het 2012 regelement. :p
En de regelementswijzigingsvoorstellen staan er niet meer, en notulen kan ik ook niet vinden, dus..... ;)

Ik heb een kleine modificatie gedaan aan de P235-CS. Ik heb de cross-brace lager gemonteerd d.m.v. kortere posts van de RC10R5.1 waardoor de zijdempers lager in het chassis komen te zitten. Het geheel zal de COG ook ten goede komen. Het lijkt erop alsof de rearpod nu zijdelings wat mooier en soepeler bewegen kan.

P1060473_zps3f364b1d.jpg

P1060472_zpsfadc50a3.jpg

:D

Hey Joost,

Hoe hoog zijn deze standoffs?
Dit ivm de "stealth" uitvoering en ik ze dan van een andere leverancier/fabrikant wil afnemen.

Mvg Roy

Joost, het ziet er zo mooier en gestroomlijnder uit. Dat het soepeler loopt kan kloppen. Loopt bij mij ook heel soepel.

Heeft met de armwerking te maken waardoor de schokbreker effectief zachter aanvoelt. (minder beweging van de piston)

ps:
Op de foto lijkt het of de schokbrekerveer tegen de chassis brace aanloopt. Weet niet of dit ook zo is maar viel me op.

Laatst bewerkt:
Joost, het ziet er zo mooier en gestroomlijnder uit. Dat het soepeler loopt kan kloppen. Loopt bij mij ook heel soepel.

Heeft met de armwerking te maken waardoor de schokbreker effectief zachter aanvoelt. (minder beweging van de piston)

ps:
Op de foto lijkt het of de schokbrekerveer tegen de chassis brace aanloopt. Weet niet of dit ook zo is maar viel me op.

Ja klopt, dat idee had ik ook al dat dat de reden was waardoor alles mooier loopt.

Nee, dat lijkt zo. De demper loopt helemaal vrij van de brace. Net aan maar hij loopt vrij.

zo dan?
Kees moet even dat "v=" uit de link halen.....

Laatst bewerkt door een moderator:
Zekers Beelen, wordt wel weer tijd voor racen op een echte baan.
Ben al druk aan het sleutelen de hele week, 2 mooie 205mm Porsche 962 kappen besteld.
Doet iedereen weer mee het aankomend buitenseizoen (ZAC).
Joost
Alex
Halewijn
Kees
Ben
Julius
Stephan
Martin
Roy P

Zijn ook weer een paar nieuwe aanwinsten bij als ze doorzetten

Roy, ik denk niet dat ik veel MACH ZAC's mee zal doen aangezien ik nu in Eindhoven woon hè? Wie weet een keer een of twee in de zomer ofzo als we toevallig bij mijn ouders zijn maar beloven kan ik het niet.

Het zou natuurlijk wel gaaf zijn als er meer mensen mee zouden doen op het NK dit jaar. In de lijst staan een hoop mooie Pro10 banen dus...
En de Benelux+ zou ook erg gaaf zijn als de groep van de MACH daar heen zou kunnen komen. Dan hebben we een mooie grote groep straks.

Wanneer wordt het weer voorjaar....... wil rijden op de MACH en knallen met mijn PRO-10..........

Welke auto heb je nu dan? Of welke ga je mee rijden want je hebt beide auto's (Serpent & Xray) te koop staan hier op het forum. Ben wel benieuwd Stephan!

Welke auto heb je nu dan? Of welke ga je mee rijden want je hebt beide auto's (Serpent & Xray) te koop staan hier op het forum. Ben wel benieuwd Stephan!

Ik kijk welke verkocht word de andere hou ik en ga daar mee rijden..... de binnenbaan wordt toch niks meer met de WGT.. ik had hem te snel gekocht en niet gekeken wie er ging rijden... als Halewijn en Kees nog binnen gereden hadden dan had ik hem zeker gehouden.....

Back