koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

Misschien kunnen we wel iets organiseren zodat we met een groep naar de Benelux gaan. is een erg leuke baan daar. Nk denk ik ook wel een paar wedstrijden mee te gaan pakken. Denk de eerste 3, maar dat is afhankelijk van de overige race kalender.

Benelux+ moet je zeker gaan doen!!! Is echt gewoon een gave race om te rijden en daarnaast een superweekend ook.

Even kijken hoe het uitkomt, beslis met de dag;)
Overigens lijkt mij de Baanbrekers echt een super circuit voor de pro10, vooral die 2 bochten einde recht stuk. Utrecht is trouwens ook een hele leuke baan voor de pro10, kan je echt vol blazen.
Als er geen brandstof wedstrijden zijn doe ik waarschijnlijk amca, mach en utrecht mee voor het NK als vrije inschrijving.

Als er geen brandstof wedstrijden zijn doe ik waarschijnlijk amca, mach en utrecht mee voor het NK als vrije inschrijving.

ik heb ook in de agenda staan om de 1e 2 NK's te rijden, maar je zal zien dat we dan een brandstof clubrace inplannen natuurlijk..... :p

Ik ben zeer benieuwd naar de Orion combo en de Hobbywing V3 van Martin ook. Ikzelf hou het bij mijn oude hobbywing v2.1. Wordt straks het derde jaar dat ik hem gebruik en ben er nog zeer content mee.

Ik ben ook erg nieuwschierig wat er tijdens de wintermaanden allemaal bedacht is. Is elk jaar weer interessant om in de pits de nieuwe creaties of extra opties te zien.

Heb me al ingeschreven voor een cursus over de mogelijke instellingen! :wink:

Je kunt in de nieuw USB link software, een soort "demo" mode starten en dus alvast spelen met alle mogelijke instellingen, en die zijn erg leuk! Punch in 2 stappen, "launch control" dus, en dat is prettig met onze auto's! Wellicht dus gewoon volgas weg!
Boost timing wat normaal lineair stapsgewijs erbij komt, kun je ook volledig anders in laten komen..... dus tja, wellicht raak ik ook wel helemaal de weg kwijt.......

Laatst bewerkt:
Ben benieuwd! De weg kwijt raken zal wel meevallen anders geef de regelaar maar aan mij :D. Even een avondje er voor zitten en je hebt er jaren plezier van.;)

Doe het alleen om Roy B. een stap voor te zijn natuurlijk. (lees: te irriteren) :mrgreen:
En dan alleen op de woensdagavonden, want ik kan geen enkele ZAC meedoen, ofwel ze vallen samen met een 1/8 NK, ofwel ik ben op vakantie, ofwel bezet dat weekend.
Clubraces 1/8 komen dan wel weer wat beter uit, dus doen we dat maar.

Ik ben ook erg nieuwschierig wat er tijdens de wintermaanden allemaal bedacht is. Is elk jaar weer interessant om in de pits de nieuwe creaties of extra opties te zien.

De P235-CS zal grotendeels hetzelfde blijven. De rear-pod blijft zoals hij is. Alleen het main-chassis wordt iets veranderd icm de voorophanging montage en de accu montage wordt iets anders waardoor er verschillende accu's gebruikt kunnen gaan worden (saddle-packs, 2x 1S en zelfs 1 of 2x shorty).

Verder wellicht een verandering in de kleurstelling maar dat doet verder niet veel aan de performance... :D

Jammer dat je niet kunt, had graag tegen je gereden.

Ikzelf zou de clubwedstrijden ook best overdag willen hebben. 3 kwalis en 3 finales vanaf 10:00 tot 16:00 of zo en dan beetje nagenieten. Kun je voor het eten thuis zijn of op het circuit nog verder keuvelen.

Laatst bewerkt:
Hoi Iedereen,

ik heb nog 1 nieuw nog in de verpakking setje Tamiya RD Tire Cap (soft 53184) te koop, doe me een goed bod via PM en ik stuur het op.

Groet,
Eric

Beste mensen,

Ik heb nog een hele boel 1/12 bandjes en body's te koop. Allemaal nieuw in het doosje. Meer info kun je hier vinden: <Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:
Back