De ruimte bij de X10 os beperkt maar ik had hem op zijn kant gezet aan de voorzijde naast de lipo...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Update over de HPI Jaguar:
Heb contact opgenomen met team blue groove. Blijkt dat hij al een HPI Jaguar in zijn magazijn heeft liggen om te reproduceren!? Moet nog antwoord krijgen wanneer dat zal gebeuren.
Goed nieuws dus maar jammer dat ik het niet eerder gevraagd heb voordat ik de originele kap had gekocht. :sleeping:
Heren
Heren,
Ik ben nieuwe op dit forum. Ik ga dit seizoen met mijn 10-jarige zoontje voor het eerst Pro10 rijden op de MACH.
De Pro10 klasse op de MACH wordt groter en groter.. al dik 10 man denk ik... ff lijstje maken.. vul maar aan als ik iemand vergeten ben.Welkom!! Hopelijk gaat hij het helemaal leuk vinden, nieuwe aanwas is altijd erg welkom!
Ja klopt, is waar, maar zijn naam is me ff ontschoten...Kijk dat is een mooi lijstje... ik ben er ook op woensdag avond.... Martin er zat woensdag op de binnenbaan nog iemand naast je die toch ook PRO10 ging rijden..
Kijk, da's dan weer mijn probleem, de ZAC wedstrijden kan ik niet meedoen.....Ik ga proberen om alle ZAC wedstrijden mee te rijden maar durf niets te beloven ivm werk.
Mvg Roy
@martin,
Hoogstwaarschijnlijk zal het niet veel trainen worden op de mach maar de wedstrijden ga ik wel rijden. Samen met de Mach Paasrace, NK, Benelux+ en de Duitse Masters pro10 zijn het stiekem veel weekenden.
Wordt waarschijnlijk 's middags wat rondjes rijden om gevoel te krijgen en 's avonds de wedstrijd.
Snuffel even op Marktplaats, div AMCA leden hebben hun motoren (nieuw) te koop staan voor nagenoeg de AMCA prijs.
Hallo alle Pro-10 pancar liefhebbers!! Ik kom mezelf hierbij even voorstellen (en denk dat ik in Martin alias M7H lijstje het ontbrekende "" ben...).
+50!Welkom man, het is een gave klasse waar aan de pittafel veel gelachen wordt,
best ok dus.
ps:
Wellicht moet ik niet zeiken en gewoon de mach combo kopen lol.
Ik struikel zojuist over een discussie (gisteren) waar je het beste je regelaar kunt plaatsen in een pro10, maar nu zie ik ook waar ik zelf ook over struikel en dat is een haast wel onoverkomelijke onbalans. Is dit van minder invloed in een pro10 t.o.v. een 1:12 pancar??