koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

Ja hoor, Alexander en ik haha... ;)

Alex rijd 2x 1S 6400 / 90C van nVision en ik rij 5500 / 90C saddles van nVision en binnenkort ook 2x 1S 6400 / 90C van nVision... :D

Het was gisteren inderdaad erg koud en de baan was stoffig.

Het was wel weer even wennen na bijna een jaar niet op de mach gereden te hebben. Heb iets te veel geexperimenteren met een veel te agressieve setup (inline assen, 10 graden casterblokken, zachte voorveertjes etc etc )....reed niet goed, was te zenuwachtig en niet geballanceerd. Setup kan onder deze condities zo de prullebak in.

Uiteindelijk laatste rit toch maar een bijna standaard setup erop gezet en ging daarna meteen stabieler rond. Ik mis nog iets meer dan een halve seconde per ronde. Nog wat zaken aanpassen en dan maar afwachten wat het doet op maandag.

De Corally 10SL van Peter lag zeer stabiel en ging erg hard door de bochten. 16.4 snelste tijd en goed constant ook. Het zag er zeer goed uit, respect.

Laatst bewerkt:
Uiteindelijk laatste rit toch maar een bijna standaard setup erop gezet en ging daarna meteen stabieler rond. Ik mis nog iets meer dan een halve seconde per ronde. Nog wat zaken aanpassen en dan maar afwachten wat het doet op maandag.

Volgens mij een dikke 2 seconden per rondje als ik zo naar de gemiddelde ronde tijden kijk..:sleeping:
Peter ging lekker voor de eerste keer met de pro10, maar die motor gaat het niet volhouden.
Rook naar rook dat ding.

Back