Met al het geld wat je op Aliexpress uitgeeft moet je ook eens kijken naar zonnebrillen met ingebouwde camera.Ik heb niemand die mij filmt als ik rijd, dus er zal waarschijnlijk geen film gemaakt worden.
Maar de auto het is rasendsnel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Met al het geld wat je op Aliexpress uitgeeft moet je ook eens kijken naar zonnebrillen met ingebouwde camera.Ik heb niemand die mij filmt als ik rijd, dus er zal waarschijnlijk geen film gemaakt worden.
Maar de auto het is rasendsnel.
Veel onderdelen komt uit E-bay - niet aliexpressMet al het geld wat je op Aliexpress uitgeeft moet je ook eens kijken naar zonnebrillen met ingebouwde camera.
Niet al te letterlijk nemen. Dergelijke zonnebrillen kosten niet veel en je kunt er prima opnames mee maken.Veel onderdelen komt uit E-bay - niet aliexpress
Maar ik heb al een bril. Dan heb ik een zonnebril met de juiste sterkte en een ingebouwde videocamera nodig.Niet al te letterlijk nemen. Dergelijke zonnebrillen kosten niet veel en je kunt er prima opnames mee maken.
Maar natuurlijk, je kunt zoiets natuurlijk niet even over je gewone bril heen zetten. En er zijn heel veel andere opties zoals een hoofdbandje voor een Gopro als ook een houder om je GSM aan je zender te hangen. Maar duidelijk zoek je niet in oplossingen maar argumenten om je trots niet in actie te laten zien.Maar ik heb al een bril. Dan heb ik een zonnebril met de juiste sterkte en een ingebouwde videocamera nodig.