Laat ons je heli zien!

Goblin 500
IMG_1272.JPG

1 van me heli's
deze is speciaal omgebouwd voor mijn emigratie Tzt naar Zuid Amerika

IMG_0406.JPG
IMG_0406.JPG
20151111_131104.jpg
IMG_0398.JPG
IMG_0399.JPG
IMG_0400.JPG
IMG_0401.JPG
IMG_0402.JPG
IMG_0403.JPG
IMG_0404.JPG
IMG_0405.JPG
20151111_131104.jpg
Heb ik EINDELIJK een paar weken vakantie,word t toch wel eens tijd dat ik de Maiden moet gaan doen.
Hij staat ondertussen al een Jaar klaar hiervoor maar vanwege tijdgebrek en drukte met me eigen bedrijf helaas nog niets van gekomen......DUS hoop een van deze dagen toch echt op redelijk weer om de maiden een keer te gaan doen.

Setup:
Align Trex 700 Ombouw naar 800Size
HelixHeli Carbon frame ombouw set (uit Australie)
Zenoah/TRM VX300SpecialEdition 30cc Tuned motor+TRM Tuned Uitlaat (getuned en gebalanceerd etc uit de USA)
Speciale Zenoah Koppelingsschoenen+Vertigo koppeling en speciale veren
Speciale Isolator tussen Carb en motor
HighPerformance Luchtfilter
M1 tandwielen (ook autorotatie tandwiel)
M1 Front/Rear drivegearset
Tailbuis 800 Size (4x gelagerd) met Carbon aansturing
Nw model Tail pitch assembly voor spelingsvrije aansturing
Nw TailRotor Hub
Nw model Tuimelschijf
Nw model OneWay bearing set
Swashservo's 3x Outrage HV Torq versie
Tail servo 1x Outrage HV Torq versie
Mikado FBL Silverline V5.3Pro versie+Gov functie
GasServo Savox HV 1273TG
StatorGator voor aansturing Govenor
Futaba R6303SB ontvanger
UltraGuard 430 Backup systeem
Main en Tailblades Halo 715 en 115
Fusuno Canopy en Tailfins
Benzine Aspen 4T gemengd met Castrol TTS 1:32

Nu nog maar hopen op goed vliegweer :cool:

Laatst bewerkt:
Ooo daar ben ik niet bang voor dat deze goed vliegt.......t zijn eerder mijn eigen skills waar ik aan twijfel na zo lang niet meer gevlogen te hebben Whahaha maar tis net als fietsen toch????

de eersten 3 minuten rustig aan, dan kan je het weer, ha haaaa, maar voorzichtig beginnen ..

ergens ging het mis .. helaas

daarom gebruik ik altijd de bailout van de vbar governor.

Niet dat ik een ster ben in autoroteren, maar soms doe ik eens een poging, en lukt t dan niet..kan ik gelukkig weer snel optoeren.

Ik heb dit ook, het verging me die middag overigens erg goed met 62 geslaagde auto's. Helaas deed ik in de laatste vlucht de verkeerde handeling , en pakte ik Hold ipv Throttle... Ik wilde hem dus al afbreken vanwege te weinig headspeed, dus een hold hielp niet echt mee....

Ik heb dit ook, het verging me die middag overigens erg goed met 62 geslaagde auto's. Helaas deed ik in de laatste vlucht de verkeerde handeling , en pakte ik Hold ipv Throttle... Ik wilde hem dus al afbreken vanwege te weinig headspeed, dus een hold hielp niet echt mee....

ja shit happens, zo boorde ik vorige week ook m'n logo550 nog even de grond in.

Exact dezelfde fout als de vorige keer.
Op 1,5 meter inverted hangen en uit 't niets de pitch compleet de verkeerde kant op duwen .... WHY, you stupid idiot !!

Afijn, schade valt mee, bladen en main gear zo te zien op 't eerste gezicht.

Nog steeds Isla Margerita of ander doel nu? Ik ben uiteindelijk vorig jaar oktober vertrokken. Mijn gezin sluit zich komende september bij me aan.

Nog steeds Isla Margerita of ander doel nu? Ik ben uiteindelijk vorig jaar oktober vertrokken. Mijn gezin sluit zich komende september bij me aan.
Nog steeds Isla Margarita.....Maar eerst me huis hier verkopen en dat gaf bij de laatste "verkoop"nog wat strubbelingen en WIJ hebben daar op den duur na 2 maanden touwtrekken maar vanaf gezien...
Plannen zijn nog steeds Margarita en hebben geen haast (tis nu daar toch een beetje rommelig)maar dat we gaan is zeker
Wij gaan met zijn 3e tegelijk (vrouw,dochter en ik zij de gek)
Het was eigelijk verkocht en zouden 1 september daar naar toe gaan (tenminste vrouw en kind en ik in dec omdat ik nog werk heb aangenomen voor een langere periode) maar word dus nu later.....MAAR gaan doen we

Back