Laat ons je heli zien!

how , sorry voor de late reactie, maar zag dat patriek al even geantwoord had.

Schade viel opzich mee qua kosten aan parts.
Incl. de vtx bladen 380 euro, dat valt dus wel mee voor een 700size.

de 717's vliegen erg lekker, veel lift en de machine voelt gewoon verfijnder met vtx bladen. ( voorheen vloog ik RT ).

how , sorry voor de late reactie, maar zag dat patriek al even geantwoord had.

Schade viel opzich mee qua kosten aan parts.
Incl. de vtx bladen 380 euro, dat valt dus wel mee voor een 700size.

de 717's vliegen erg lekker, veel lift en de machine voelt gewoon verfijnder met vtx bladen. ( voorheen vloog ik RT ).

Dat valt idd nog mee voor een 700 size.
De VTX'en zijn idd dag en nacht verschil, ik wacht momenteel nog even op beter weer zodat ik mijn 717 blades eens kan gaan testen.

De 697 blades zijn alleszins ook enorm fijn maar ben wel benieuwd naar het verschil.

Logo 550 maiden gedaan vandaag, ging vlekkeloos... even mainrotor optimicer gedaan en helemaal top.
Telemetrie met scorpion tribunus en vcontrol is subliem ...
Bedankt Patriek, Heligear [emoji106][emoji576]

c136c14478ba24d3d3597f7ca55c3e03.jpg

Laatst bewerkt:
Dat valt idd nog mee voor een 700 size.
De VTX'en zijn idd dag en nacht verschil, ik wacht momenteel nog even op beter weer zodat ik mijn 717 blades eens kan gaan testen.

De 697 blades zijn alleszins ook enorm fijn maar ben wel benieuwd naar het verschil.

ik vind de 717s te gek,
Vandaag een paar uur mee gevlogen, en wat zijn die bladen lekker. Ik houd het bij deze :-)

@Rhelie: nee, helaas.
het is een Walkera, en zelfs diens kloon (century uk neonblaze SE) is er niet meer.
bij webshops staan de onderdelen nog wel, maar geven ze ´back order´ aan als je bestellen wilt...
uiteindelijk kon ik uit een stapel (toen der tijd) bij elkaar gehamsterde onderdelen het merendeel van de heli mee opbouwen.
alleen voor de swash servo's, staartbuis en tail prop moest ik een alternatief vinden.

staartbuis is nu messing i.p.v. alu
swash servo's zijn van align
en staart prop is van een WLtoys V915 heli

@stich: dank u!
dat word hamstereeeeeen!

Zou eerst na jaren een Blade 500X kopen hier in Suriname maar toch besloten eerst kleiner te vliegen en een werkhok te creëren om weer te gaan bouwen. In de woonkamer vlieg ik momenteel sinds kort de Blade Nano QX. Weliswaar geen heli maar super leuk voor binnen. Voor in de tuin heb ik nog even getwijfeld tussen een 180 CFX, 300 CFX en de 450X. De 180X viel af omdat deze wel erg klein is en ik had gelezen dat ie ongeveer vliegt als een mcpx wat ik zelf nogal ruk vind. Ik heb de 300X ghad en vond ik heel relaxed vliegen. De 450X is net te groot voor de tuin. Dus is het de 300 CFX geworden. Is al ingesteld en klaar om te vliegen. Ik ga straks of morgenochtend dus even kijken of ik het niet verleerd ben :)

Bijlagen

• 20181110_110512.jpg
    20181110_110512.jpg
    298,9 KB · Weergaven: 371
Aah een Space Baron en een Moskito. Voor de Space heb ik nog erg veel deels nieuwe spare parts liggen. Genoeg om bijna 2 helis van op te bouwen. Zo te zien heb je schade aan het voorstuk waar de servo's in zitten.

Mijn eigen Space verkeerd in absolute nieuwstaat. Een onwijs fijne heli. Wel met de alu rotorkop en carbon torque tube upgrade uit 93.

Yup... Carbon torque tube in '93 [emoji6]

5bdcc645277eb0080857bd003690e6c3.jpg

Laatst bewerkt:
Mn vader heeft ze gekregen van een oud collega . Hebben er ook heel veel onderdelen bij. Moet het allemaal even goed uitzoeken wat er bij zit .en wil ze wel weer in volle glorie herstellen. Merkte dat de motoren bijna geen compressie meer hadden . Maar eerst even mn eigen heli afbouwen en dan zijn deze aan de beurt

Back