Hoe mooi kan het zijn, na enkele jaren mijn heli Trex600N Pro weer terug op stal.
In 2018 is deze vanwege Emigratie (wat voor korte duur was) in de container beland (net zoals al mijn andere modelbouw spullen) en heeft jaren ongebruikt maar wel beschermd in de container gestaan.
Nu is mijn vrouw recent terug geweest om de container leeg te halen voor weg geef doeleinde en wat spullen te verkopen aldaar en is met enkele koffers weer terug gekomen incl veel modelbouw parts en de Trex600N
Ben afgelopen week bezig geweest om hem helemaal uit elkaar te halen en enkele dingen te vervangen (waaronder de OS motor,die muur vast staat)
Nu staat ie weer geheel klaar om te aan maidenen als het weer het toe gaat laten
Ruim 6 jaar in een container is toch funest voor je spullen maar desalnietemin heeft deze het redelijk goed overleefd (op enkele parts na dan)
Maar ben blij dat ik deze ook weer terug heb,
helaas staan er nog 3 helis en heeeeel veel parts en spullen in de container en heb die daar weg gegeven want moest keuzes maken en de ruimte in de koffers is en was beperkt.
Nu zal je zeggen dan haal je die container toch weer naar Nederland....helaas gaat dat niet zo makkelijk als je al weet dat ik 35000 heb betaald om hem daar te krijgen met al die omkoop perikelen aldaar (IslaMargarita Venezuela Zuid Amerika,zo corrupt als de pest) en totaal niets uit het land kan exporteren,dus was de keuze om enkele koffers aan prive spullen op te halen en wat hobby spullen mee te nemen naar Nederland.
Any way
mijn Trex600N uit 2008 staat weer in stal (ook weer een beetje Vintage naast me Kalt) en is vlieg klaar naast me andere heli's
Binnenkort maar eens een vluchtje wagen met de Nitro birds