ik heb een electro losi en dat ding gaat als de brandweer , handeling is fantastisch en met racen heerlijk om even achteruit te rijden als je vast staat, rij je zo om de opstopping heen.
Eindelijk, hij loopt als een trein, super power voor track racing.
Wat heb ik gedaan voor de Farmcross begon:
- de bec disabled oo de esc
- een killerrc lipo 7200ma geinstalleerd
- de esc geprogrammeerd voor remmen en achteruitrijden. (veel open monden toen ik even achteruit reed omdat ik verkeerd gereden was) Ook voor de gein de baan compleet reverse gereden.
- Compleet de remmen/pads en servo verwijderd, geen gerammel meer van de discs.
(op een track rem ik toch alleen maar na het rechte stuk)
- De cappack geinstalleerd en daarom de esc naar de andere kant verplaatst.
(geen zorgen meer dat draden de bewegende delen raken)
- 8 mm bullits geinstalleerd overal (was deans).
- Met dank aan Ruud voor advies/support en sleutelen.
Tijdens de Farmcross:
- Elke keer als ik reed had ik uitval in response en dus geen gas of rem meer.
De Tps vertelde me dat de spectrum dx3s of mijn ontvanger sr3300t het probleem kon veroorzaken. Dus ik heb mijn ontvanger voor een sr300 vervangen en gereden en ja hoor, op het rechte stuk met vol gas geen remmen meer na +- 6 minuten rijden.
Ik heb daarna mijn andere dx3s die ik gebruik voor de benzine losi geprogrammeerd op de brushless en viola, geen problemen meer. Dit weekend 8 keer gereden zonder problemen.
Het race weekend bij de Farmcross 2013 (eerste 5 minuten is met de benzine en bij 4:55 de eerste run met mijn brushless op vrijdag, op zaterdag ging het veel beter nadat ik de baan en met de auto leerde omgaan met al die power):
[URL="
... 6VXqsQvrxg[/URL]
terug van het Farmcross:
overzicht:
de lipo's en de cappack:
ontvanger en stuur power door een killerrc lipo:
De castle mamba xl2 (gaten in de outerwears per ongeluk zelf gemaakt tijdens solderen):
de monster lock by vertigo (love it, als je land op je zij kan je zo wegrijden zonder track support):