Losi 5IVE-T

Als je al snel 2,5kg aan 2takt motor en brandstoftank eruit werpt (die overigens door Losi op een prima plek is gemonteerd trouwens, niks dan lof) dan zal die extra kilo opzij het verschil ook niet meer maken.

Ik heb gisteren in Schiedam gereden met de 5ive, en zeker in het begin had ik een beetje het idee dat de motor wat terug houd, in latere sessies liep de motor wat heter en had ik het gevoel dat er iets meer pit in zat. Het kan zijn omdat ik instant power van electro gewend ben dat ik nog moet omschakelen naar een andere mindset.

Wel jammer dat voornamelijk de elektro mannen vertellen dat je geen benzine wagen moet kopen, 'Wij van Wc-Eend adviseren.... Wc-Eend.'.

Ik heb beide dus ik zal zeker zoiets niet zeggen. Nu Losi met rollers uitkomt is de kans op 5ive-T electro wagens echter wel groter. De 5ive als 2takter is zeker niet slecht hoor maar doet qua power-to-weight wel onder voor andere gelijk geprijsde wagens. Een Cleon of Hormann hoef ik niet te proberen om bij te houden.

Ik heb beide dus ik zal zeker zoiets niet zeggen. Nu Losi met rollers uitkomt is de kans op 5ive-T electro wagens echter wel groter. De 5ive als 2takter is zeker niet slecht hoor maar doet qua power-to-weight wel onder voor andere gelijk geprijsde wagens. Een Cleon of Hormann hoef ik niet te proberen om bij te houden.

Was ook niet richting jou bedoeld ;)

Een Cleon of Hormann zijn ook niet direct hobbyisten wagens maar een Losi weer wel, en het gewicht is idd een groot factoor, 18kg schoon :D

Is die 5VIVE-T roller er al? Iemand een prijs indicatie? Wordt het dsn een kit?

Groet Ronald

Laatst bewerkt door een moderator:
De roller is geen pure kit, het is de wagen als de RTR is maar dan zonder motor en electronica, en een blanco body.

Had hem gevonden maar vind hem dan nog wel een beetje aan de prijs had gehoopt dat ie richting de 700 zou gaan :(

Laatst bewerkt door een moderator:
Kijkend naar het materiaal is het die 1000 wel waard in mijn opinie. Maar het blijft een hoop geld, dat is zonder meer een feit.

Mijn broer heeft vroeger 2 big scales gehad en ik zou ook zeggen niet aan beginnen met de mooie electro wagens die je al hebt.
Dingen zijn ook gewoon traag en aan de trekstarter heb je al meer ellende als enigzins goed samengestelde electro auto.

Las net toevallig dit elders:

My happiest days as a 1/5 scale owner:
  • The day I bought it
  • The day I sold it
  • ...
een maat van me had dezelfde ervaring, hij had een Baja. :cool:

Hij staat op de website van amain.

losb0024.jpg

Losi 5IVE-T 1/5 Scale 4WD Roller Short Course Truck [LOSB0024] | RC Cars & Trucks - A Main Hobbies

Back