Losi Mini 8ight en LC-Racing EMB 1h 1/14 buggy topic

Ja zoziezo vind ik de schaal gewoon leuk. Maar vooral ook dat het een race-waardig karretje is.

Bashen is leuk, maar vind het ook erg leuk om wat rondjes te rijden op een circuit en dat laatste zie ik een merv wat minder snel doen.

:cool:

Ik moet nu weg dus even snel.. maar kijk bij apex models en dan wheels sedan tyres Schumacher

Verstuurd vanaf mijn Galaxy Note White edition

nieuwe body voor mijn LC-Racing EMB 1h

nieuwe body gespoten voor mijn LC-Racing EMB 1H.

%255BUNSET%255D.jpg

%255BUNSET%255D.jpg

%255BUNSET%255D.jpg

Hoi Damon,
de standaard 1/10 offroadbanden passen niet op de standaard velg. Standaard 1/10 offroadvelgen schijnen niet te passen ivm de offset.

Echter je kan van Driven productions wel velgen kopen waar je standaard 1/10 voorbanden op kan doen.

Mij lijkt het te groot. Ik vind zelf 1/10 tourwagenbandjes/wielen mooier staan. (of rallybandjes).

Hier is de link naar de velgen.
http://www.thetoyz.com/Losi/Mini-8ight/Wheels-Tires/Driven-Productions/16486/

DP703BLK.JPG

foto van Driven Productions Losi

4wd%20rims570.jpg

Lijkt zo meer op een maanlander-karretje, met die oversized wielen. Persoonlijk vind ik de wielen op de recente foto's van de auto van Wesley al aan de grote kant. Zeker omdat de body zo plat is. Maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak.

bij mij zitten er standaard bandjes/wielen onder hoor, foto lijkt beetje uit verhouding.. is gewoon de standaard velgen/bandenset die erbij hoort

Even niet aan vertekening op de foto gedacht, maar dat is het natuurlijk. Laatst ook gezien bij een foto van een auto op eBay, leek net alsof aan de linkerkant zowel voor als achter een achterband zat, en 2 voorwielen aan de andere kant. Echt heel apart gezicht, terwijl er gewoon achter 2 achterbanden zaten, en voor 2 voorbanden.

De body van de EMB 1H is ook wel erg laag dat klopt wel, maar had de foto van heel dichtbij genomen en erg laag genomen. Daardoor lijkt het alsof de banden zelfs hoger uitkomen dan de shocktowers.

Back