Lumenier QAV250 G10

Wat vinden jullie van de instellingen? Ik begrijp er weinig van...

2q2ratj.jpg

11j5d6q.jpg

1zlzq6r.jpg

14t7bkm.jpg

Heb je bij de setup de QAV250 pre-settings gekozen?
Dan zou het in principe een heel eind goed moeten zijn.
Ik zou ze eerst maar even zo laten, en alleen als je veel trillingen hebt aan de PID-waardes gaan sleutelen. Dit is in advanced mode. Even aanvinken dat hij die moet gebruiken, dat is nu niet zo.
De expertmodus zou ik zeker even afblijven. Eerst maar eens leren vliegen.

Heb je bij de setup de QAV250 pre-settings gekozen?
Dan zou het in principe een heel eind goed moeten zijn.
Ik zou ze eerst maar even zo laten, en alleen als je veel trillingen hebt aan de PID-waardes gaan sleutelen. Dit is in advanced mode. Even aanvinken dat hij die moet gebruiken, dat is nu niet zo.
De expertmodus zou ik zeker even afblijven. Eerst maar eens leren vliegen.

Het leren vliegen is pittig, maar verslaaaavend!

Na wat probeersels om de landingspoten te vervangen heb ik nu de originele besteld op Getfpv.com. Meteen wat originele gemfan rotoren meebesteld om te kijken hoe die vliegen. Vanavond ga ik een poging doen om iets te veranderen aan de layout van de bedrading, die bevalt me niet. Foto's volgen.

Hou het veilig en bestel gewoon een nieuwe esc ;)

Ik begrijp je opmerking, maar als ik vernieuw ga ik voor 20A esc's, ik heb begrepen dat de motoren in principe op 4C kunnen, het is mogelijk dat de motoren wat korter mee gaan ;-)

Daarbij ben ik gewoon een beunhaas, leuk om te proberen de esc aan de praat te helpen als dat voor een paar euro kan ;-)

Motoren op 4C? Snap je niet helemaal
De combi motor en prop zorgen voor een max amperage wat ze trekken
Zie de specs van de motor zelf

Motoren op 4C? Snap je niet helemaal
De combi motor en prop zoegen voor een max amperage wat ze trekken
Zie de specs van de motor zelf

De huidige esc's kunnen 2-3 s aan zag ik in de specificaties. Dus om op 4s te kunnen vliegen zijn de esc's nu de bottleneck. Mijn idee was dat als de ESC niet te repareren is, dan direct de upgrade te doen, zodat ik uiteindelijk met 4s kan vliegen.

Back