Manual / bouwverslag DJI flame wheel F450 (F330)+ instellen Naza Controller + GPS upgrade + Demo en

Jawel en stuur je straks ook per pb een antwoord.. Emil is niet 24/7 aanwezig op het forum.. Al lijkt het soms wel zo.. hahaha

Piepende motoren

!!SOLVED!! zie help-piepende-motoren-dji-f450-solved
Ik heb mijn nieuwe F450 gebouwd en na het installeren van de software wilde ik direct de firmware upgrade, tijdens het upgrade kreeg ik de volgende melding;
full

en er gebeurden verder niets.
Na verloop van tijd alles maar uitgezet en nu blijven de motoren piepen en kan ik niks meer.
Heeft iemand hier ervaring mee en kan mij helpen.
Google geeft geen oplossingen en ook op de faq van DJI is niks te vinden.

Groetjes,
Frank

Laatst bewerkt door een moderator:
Klaar om de maiden te geven zou je zeggen!

U zegt wij draaien ;) wel vreed veel wind vandaag amai ... Maar hij hield zich zeer goed !
Me a happy camper :)

Nog 1 vraagje, Hij heeft in GPS mode last van een voorwaartse drift, in de naza software heb ik op al de assen de details ingegevenn zoals 4cm van het midden , 3cm van het cog en de hoogte dat de gps staat op het "stokje"
hoe krijg ik deze drift er echter uit ? in atti heeft hij hier geen last van.

Dank

Mvg,
Vipe

gps module

Hallo,ik ben Bruno uit vorselaar en ben een F450 aan het bouwen.
Ik zou de GPS module willen inbouwen boven op de NAZA controller tussen de twee frameplaten.Ik denk dat dit ideaal is kwa plaatsing maar het is wel zo dat op deze manier de lipo boven de gps ontvanger ligt.
Is dit zowieso niet goed voor de ontvangst of valt het te proberen.
Groetjes Bruno.

GPS op plaatje

Ik heb het op mijn F550 zo opgelost.
Minder kwetsbaar en kan ook onderste boven liggen.

Vanmiddag getest en het gaat geweldig.
Geen GPS of kompas hinder.
Succes

Even puur ter info, mijn f450 set had op de schroeven al lockbound. Hoefde voor de eerste keer in elkaar schroeven geen los potje te kopen.

Levertijd 3-7 dagen hmmmm. De DJI F450 met Naza lite , GPS en landing gear besteld. Lipo's zijn ook onderweg. Heb alleen nog een balancer, esc naar banana kabel en soldeerbout nodig.
Hoeveel watt soldeerbout is goed en mis ik nog spullen?

je moet ff kijken op hobbyking daar hebben ze volgens mij wel een goed soldeer station voor maar 2 tientjes typ maar in: Soldering Station

Ok gevonden, thanx. Me lipo's die onderwreg zijn ook besteld bij hobbyking. Wist ik maart eerder dat ze ook soldeerbouten verkochten.

Klopt, maar alvast bedankt. Morgen wordt de DJI f450 bezorgd. Het bouwen zal als de rest van alles binnen is in het weekend beginnen. Spannendddd

Back