Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zit een beetje te tobben met montage van de GPS...
Ik kan 'm bovenop doen door de twee buitenste boutjes van een van de armen los te draaien, kruis er op en terugdraaien. Dit lijkt mij een prima oplossing, maar ik zie niemand het zo doen; waarom?
Zit een beetje te tobben met montage van de GPS...
Ik kan 'm bovenop doen door de twee buitenste boutjes van een van de armen los te draaien, kruis er op en terugdraaien. Dit lijkt mij een prima oplossing, maar ik zie niemand het zo doen; waarom?
HD
volgens mij hebben de meest dat zo ZamBeZi![]()
Ik heb hem er weer af gehaald. In die van mij zat speling dus het staafje kon wat heen en weer.
Ik heb hem op een plaatje laag gemonteerd zie een aantal berichten terug.
Compas gecalibreerd ? (buiten)
Idd, staat die op Atti ?
En alles Correct ?
Dus motor nummering (m1 van naza naar motor 1, etc). Motor draairichting en de juiste props op de juiste motoren ?
Der zal iets niet helemaal goed zitten...
(ervan uitgaande dat je dji esc gebruikt, anders ook de esc calibreren, zodat ze gelijk lopen. dji esc hoef je niet te calibreren)
Even rustig alles GOED nalopen of alles klopt...
Succes Afiso. De mijne is zo goed als klaar, ware het dat de piloot met een griepje aan huis is gebonden. Zal volgend weekend wel worden.
Ik zit nog steeds te tobben met die GPS; ik vind het geen porum op zo'n stokje en ook kwetsbaar. Zou het nou echt nodig zijn?
HD