mijn werkverslag HH

is er iemand die mij kan vertellen hoe de verblijven van de HH zijn gesitueerd, dan kan ik daar met mijn verlichting rekening mee houden. Dit geld voor zowel de romp en het dekhuis.
Verder zou het leuk zijn om op de brug t.z.t. een indeling te maken denk aan stuur/ bedieningspaneel, kastjes e.d.
Als jullie hier foto’s, tekeningen of zoiets hebben dan graag.

Ik zou nog even de steun van de dekverschansing recht zetten maar dat is een ander verhaal geworden, blijkt dat de lijm die ik toen gebruikte niet lekker vast zat dus allemaal eraf gehaald, de boel ligt opgeschuurd en dan weer nieuwe plaatsen. Waarom nieuwe, terwijl ik bezig ben zag ik dat de steunen niet doorliepen tot de bobenrand en dat gaat dan weer irriteren , dus nieuwe. :)

Volgende vraag; wat voor trappen hebben jullie geplaatst? Ik weet uit de tijd dat ik bij de marine op zee was dat dit allemaal open treden waren, zeg maar een soort roostertrede.
De bijgeleverde trappen zijn van een stukje plastic en niet fraai, hebben jullie hier ideeën over?

Gr Martin

Volgende vraag; wat voor trappen hebben jullie geplaatst? Ik weet uit de tijd dat ik bij de marine op zee was dat dit allemaal open treden waren, zeg maar een soort roostertrede.
Afhankelijk van de schaal, is dat bijna niet na te maken... Ik denk dat je voor die traptreden roosterplaat bedoelt (vierkante gaten tussen verticale kruislingse strippen metaal), niet dat vlakke plaat waar gaten in geponst zijn?

Dat roosterplaat is meestal uit strippen van pak hem beet, 2,5~3 mm dikte opgebouwd (ik heb het eigenlijk nooit gemeten) en dat is in schaal 1:50 ongeveer 0,05 tot 0,06 mm dik... Dat is niet op een realistische manier doenlijk volgens mij.

Back