Zo dan :? moest even terug naar pagina 4 om de Fiat weer bovenwater te halen, was dus flink weggezakt

.
Maakt niet uit, tijd voor een update en gaan er nu flink tegenaan om de Fiat volgend schaalwedstrijdseizoen vliegend te hebben.
Had eerst de gedachten om iets te maken met een vastonderstel lekker simpel dus maar kon de motivatie niet echt vinden.
De Fiat bleef maar in mijn gedachten rondspoken en dat moet er dus uit, nou dan moet het dan maar gebeuren.
Gelukkig ook wat meer documentatie gevonden en getracht het een en ander op een rijtje te zetten.
Om wat overzicht te krijgen en proberen de documentatie overzichtelijk te maken.
Eerst maar even wat kopieen gemaakt van de diverse foto's en mijn deur vol staan plakken.
Het probleem is dat je het voor de wedstrijd goed wil doen en daardoor eigenlijk vastloopt.
100% sluitende documentatie is gewoonweg niet te vinden en daardoor zul je af en toe consessies moeten doen, dat je eigenlijk niet wil.
Maar ja daar wordt je dan weer onzeker van en gaat de rem in werking en wordt het model maar niet gebouwd.
Na met een aantal type vliegtuigen te zijn vastgelopen toch maar de Fiat opgepakt omdat dat die mij het meest aansprak.
Laten we maar eens kijken wat ervan terecht gaat komen.
Ton