model luxe motor anna-maria.

@Frederik,

Ik zat nog even zo de site door te lezen en heb iets ernstigs over het hoofd gezien.
Bij deze Frederik sterkte toegewenst.
Groet,
Piet

Hallo Frederik,
Ik zag elders dat je stoommachines bouwt.
U bent wel van alle markten thuis!

Groet,
Piet.

Laatst bewerkt:
Help deze oude heeft voor zijn verjaardag van de kinderen een futaba j 6 gekregen pracht ding, maaaar hoe krijg ik hem aan de praat ,het was bedoeld voor de anna maria ,en eventuele andere modellen ,zij hebben deze van de verkoper mee gekregen nadat zij verteld hadden dat het voor een bootje was ,dit was dan de beste ,en natuurlijk zo als het gaat bij duurdere dingen geen nederlanse handleiding ,die krijg je wel bij artikelen van een paar tientjes ,maar als het duurder word ho maar,

Ik gebruik ook een heli/vlieg zender voor mijn Micro Magic en zo meteen ook voor de Damen Stan Tug. tot nu toe werkt het prima.

het werktempo aan de anna maria is wat omlaag gegaan ,sommige dingen die nu gemaakt worden zijn wat anders dan het oude model ,het moet allemaal wat ligter dan vroeger ,nu met het klipanker bezig eerst een uit de winkel ,nu maar een zelf maken zoals op de binnenvaart gebruikelijk ,zijn in de handel niet te krijgen,we gaan stug door .
groet wout.

17056

Wout, Dit kwam ik tegen bij oude ansichten. Is dit het schip dat jij aan het bouwen bent? Je hebt me wel eens foto's gestuurd, maar kan daar wegens een week van huis niet bij. Wil de bouw nog een beetje vlotten? Gr. Klaas.

17056

Wout, Dit kwam ik tegen bij oude ansichten. Is dit het schip dat jij aan het bouwen bent? Je hebt me wel eens foto's gestuurd, maar kan daar wegens een week van huis niet bij. Wil de bouw nog een beetje vlotten? Gr. Klaas.

Volgens mij niet want de zeeg lijk mij te klein recht zeg maar
Die van wout is meer een zelflosser
Met mast en giek dus
mvg
Frederik

dit is niet mijn anna maria ,dit was vooeheen de leatitia van roovers in cuik a d maas ,later is die overgenomen door a kruse omgebouwd en annamaria 6 geworden ,de mijne vaart in londen. deze foto op de zaanse schans.
groet wout.

Laatst bewerkt:
klaas op het momend gaat het niet zo hard ,een hoop koper werk solderen en ander gepruts ,daarbij buitenwerk . tuin en sluisterrein.

Volgens mij niet want de zeeg lijk mij te klein recht zeg maar
Die van wout is meer een zelflosser
Met mast en giek dus
mvg
Frederik
ik heb een vraagje bent u mischien dhr freek van gent die vroeger langeretijd met schip bij het bunkerschip van piet joosten en cas breevoort in amsterdam gelegen heeft ? en dat van die zelf losser klopt.
groet wout.

Back