Model Vliegclub Nijverdal

Zonde altijd, maar goed, typisch Nederland he..... (ik kan nu mooi andere uitgestelde klusjes doen)

De vliegshow werd officieel geopend met de aankomst van een echte Piper;
piper2.JPG

Volgens Serge is het hier zo:
serge.JPG

Grtz, Hans

Morgen staat om 4:30 de wekker, dus als het goed is komen ik, Eric en Paulus eerder aan dan dat de meeste mensen morgen wakker zijn:mrgreen:

Hier is het trouwens de hele dag nog niet droog geweest............

Morgen staat om 4:30 de wekker, dus als het goed is komen ik, Eric en Paulus eerder aan dan dat de meeste mensen morgen wakker zijn:mrgreen:

Hier is het trouwens de hele dag nog niet droog geweest............

bij aankomst ga ik gelijk opbouwen en proberen een paar vluchten onder de gordel te hebben voor het drukker wordt .

Het was niet helemaal droog vandaag . :mrgreen:

Maar het was zeer gezellig en er werd ook nog wel gevlogen tussendoor .
Is alles perfekt geregeld door de organisatie. :thumbsup:

Ook werd er veel gebouwd .
Zelfs de vleugel van Peter werd door onze vriend Japiooooooooo weer gerepareerd .

full

full

Volgens het reparatie team vliegt die morgen weer. :worship:

Mvg Johan

Laatst bewerkt door een moderator:
Het was echt een zeer geslaagde dag vandaag! Helaas wel flink last gehad van de regen, maar tussen de buien door werd er veel gevlogen!

Heb een aantal HEEEELE mooie demo's gezien, en de airshow met 1:1 kisten was ook prachtig!

Ik wens iedereen morgen erg veel plezier, en volgend jaar laatste weekend van juni staat bij mij al in de agenda!

Iedereen bedankt!

Zo, de auto staat alweer ingeladen, even een bakkie doen, dan Paultje ophalen en vervolgens samen met Eric richting Nijverdal..........:)

ben aan het inladen , over een klein half uurtje gaan we rijden .

tot straks .

Nijverdal was weer super zaterdag niet het beste weer maar wel een heerlijke bbq met een superfuif tot in de late uurtjes gevolg zondag morgen gebarentaal want uit de keel kwam maar wat raar geluid helemaal brak dus maaaaar in de middag van een leuke show genoten organisatie bedankt voor dit geweldig weekend en hopelijk volgend jaar weer
gr.Pieter

net terug uit nijverdal , ik heb s`ochtends toen iedereen nog brak was een paar vluchten kunnen maken , alleen toen het eenmaal drukker werdt kwam je er haast niet meer tussen helaas .
soms meer dan anderhalf uur wachten tussen twee vliegbeurten :(

voor de rest een leuke dag gehad alleen de zon en het benauwde weer speelde mij parte .
omdat ik mij hierdoor niet zo lekker voelde heb ik niet meer gevlogen na 11:00 met mijn extra .
alleen de yak heeft nog 2 vluchtjes gemaakt tussendoor , maar door een iets te agressieve snaproll raakte ik hem kwijt en heeft hij ( doordat ik hem nog enigzinds af ving ) het landingsgestel naar binnen gedrukt en was het einde oeffening voor de mini yak :rolleyes:

maar hij zal weer vliegen gelukkig ( als ik er zin in heb om hem te fiksen )

hier wat foto`s van vandaag .

mvg eric

ps de extra landen was geen probleem , ruimte genoeg .

24fz4hs.jpg

2eqf0hw.jpg

20p1t6w.jpg

3009own.jpg

in4mdv.jpg

2cyktpe.jpg

x0zn5s.jpg

w8uc8i.jpg

14e9yf7.jpg

10ftli9.jpg

wu5xjn.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben nu ook thuis en uitgeladen en aan de koffie.

Was een geweldige dag op een perfekt georganiseerde Flyinn.

Deze vliegdag hoort wel bij de top10 in Nederland .
Volgend jaar ben ik er weer bij (dan wel weer met woonwagen)

:worship: voor de club .

Mvg Johan

Ook ik kom net terug van een schitterende vliegdag, heerlijk zonnetje, goede sfeer en veel mooie toestellen:)

Foto's ga ik uitzoeken, even kijken of het vandaag nog gaat lukken, hier alvast wel eentje dan:mrgreen:

Imagenijverdal.jpg

Eerst even een vraagje, hoe mooi het was komt later wel.

Ik ben mijn jas vergeten, hij is zwart, oud en een winterjas.
Is er iemand nog daar die dit leest. Of kan iemand mij het nummer van iemand die daar is pb'en, dat zou helemaal geweldig zijn.

@ Alexzzz, ik pik wat fotootjes van je, als je goed vind. Ik kwam zelf van het weekend wat tijd te kort om veel foto's te maken.

Back