Modelbouwforumwerkschependag 2014

De jaarlijkse vraag is natuurlijk wederom
Welke vereniging wil zich verkiesbaar stellen voor de organisatie van de WSD 2014?????
Opgeven graag voor 1 december want de stemming loopt altijd van 1 december tot 31 december.

Ik heb een kleine wijziging aangebracht in de door mij zelf ooit nooit bedachte regels ;-)
De vereniging die de laatste WSD heeft georganiseerd mag zich voor de volgende niet aanmelden.

Uiteraard heb ik dat eerst even besproken met de vereniging die daar nu voor het eerst 'last' van heeft, namelijk SMG IJmond waar we dit jaar te gast waren.

Mensen ik hoop dat er ook nu weer verenigingen zijn die dit evenement graag willen organiseren.

Reageren aub via een PB, omdat het wel zo leuk is om als de verkiezingen starten iedereen pas weet welke verenigingen zich opgegeven hebben.

En dan, om de vragen voor te zijn, wanneer moet die dag dan plaatsvinden......... :-)
Traditiegetrouw is dat op Hemelvaartsdag

En nu maar hopen dat er verenigingen zijn die zich willen opgeven, want deze heerlijke vaardag moet toch ook in 2014 weer kunnen plaatsvinden.

Ik wacht met spanning

Ciao,
Ronald

Even opnieuw beginnen. Laat alle verenigingen vooral inschrijven en de verkiezing de locatie bepalen. Iedereen is dan in staat te stemmen op een locatie met hun voorkeur om welke reden dan ook als het maar is om te varen.

Bijna 700 keer bekeken maar nog geen enkele vereniging die zich opgegeven heeft.
Maar ik wanhoop niet ;-)
Er is nog tijd tot 1 december om je op te geven.

ciao,
Ronald

Tja, dan breekt denk ik de periode voor lobbyen aan. Zijn er geen verenigingen die al 1 of meerdere keren hebben meegedongen maar het niet gehaald hebben? Wellicht geven ze zich niet op omdat ze niet weer aan het kortste eind willen trekken.
"Polderen" dus, nou daar kunnen wij wat van!!!

Groet,

Ad

Laatst bewerkt:
Welke vereniging het ook wordt, ik wil graag een potje breken voor een "pierebadje" zoals tijdens editie 2012 aanwezig was. Leuk voor de kleine bootjes, vuurtorens, boortorens, en de kinderen.

Het zou best wel eens kunnen als dat er GEEN W S D komt
Als ik zo eens even kijk naar het verloop van alles
mvg
Frederik

Er zijn nog twee dagen te gaan :-)

Ik heb uiteraard ook actief een aantal verenigingen benaderd,
maar helaas waren die niet in staat de dag te organiseren.

Hopelijk komt er nog een vereniging die het wel ziet zitten.
Liefst 2 (of meer) natuurlijk want dan hebben we nog een verkiezing wat ieder jaar best wel spannend was.

Ik wanhoop nog steeds niet, maar het kost wel iets meer moeite ;-)

Er zijn nog twee dagen te gaan :-)

Ik heb uiteraard ook actief een aantal verenigingen benaderd,
maar helaas waren die niet in staat de dag te organiseren.

Hopelijk komt er nog een vereniging die het wel ziet zitten.
Liefst 2 (of meer) natuurlijk want dan hebben we nog een verkiezing wat ieder jaar best wel spannend was.

Ik wanhoop nog steeds niet, maar het kost wel iets meer moeite ;-)

Het gaat wel steeds meer: moeite kosten he !
mvg
Frederik.

Nu niet meer Frederik.
Of er nu wel of niet een vereniging zich meldt voor de verkiezing, de WSD 2014 gaat gewoon door.
Hoe en wat dat horen jullie komende zondag.

Ciao,
Ronald

Nu niet meer Frederik.
Of er nu wel of niet een vereniging zich meldt voor de verkiezing, de WSD 2014 gaat gewoon door.
Hoe en wat dat horen jullie komende zondag.

Ciao,
Ronald

Nu dat gun ik iedereen die daar lol in heb
Ik zelf ook wel
Maar door mijn ziekte niet ver te kunnen komen (reizen dus)
Dus doe ik het maar met de foto.s eventueel
mvg
Frederik

hallo

het is nu vandaag dus morgen voor gisteren ????
kom op met die lokatie dat ik de kalender volledig kan maken en online zetten

gr raf

Back