Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als dat zo is zou ik het geheel glasparelen met 100/200 korrel.
Beste Stoompomp,
Je hebt zo'n mooi schip gebouwd, zo'n mooi werkstuk.
Ik glasparel met vaste regelmaat vooraf of achteraf aan zilversoldering.
In de hoekjes blijven de koekjes zitten.
Als je doorstraald tot ook de hoekjes schoon zijn heb je ook veel omgeving mee gestraald.
Je werkstuk gaat dun worden, mooie scherpe kantjes worden gebroken en afgerond.
Mijn advies: hoekjes met overtollig soldeer schoonschrapen, vlakke omgeving fijn schuren.
Stralen, zonde van je mooie werkstuk.
Groet,
Willum
Mijn advies: hoekjes met overtollig soldeer schoonschrapen, vlakke omgeving fijn schuren.
Laat Stoompomp maar materiaal-straal-testjes maken. Hij gaat beslissen. Groet zei:Lijkt me heel logisch............hij is er oud en wijs genoeg voor![]()
Haha heel bekend.resultaat? Bonk
Lip naar de binnenkant, en een klein valtankje met wat statische druk op de schroefas....
Zolang de lagering spelingvrij is (lipseals hebben een hekel aan een dansende as) zou dat in practische zin 100% vloeistofdicht moeten zijn.
Lip naar de binnenkant, en een klein valtankje met wat statische druk op de schroefas..
En twee oliebestendige O-ringen als afdichting?
Hoe ziet dat er uit?
En twee oliebestendige O-ringen als afdichting
Dus het enige, wat ik moet doen is het verhogen het olie voorraadglas, zie foto van de huidige opstelling.
Indien juist begrepen, dan door de verhoging van het voorraadglas, voldoende statische oliedruk en monitoren van het olie niveau.
Bekijk bijlage 278634
En twee oliebestendige O-ringen als afdichting? Aan beide uiteinden van de lagerbus/schacht een O-ring waar de as precies passend in draait.
Ik ken het van bijvoorbeeld haspels water, lucht, zuurstof, acetyleen etc. dus draaikoppelingen.
Werkt perfect, zelf bij hoge drukken.