Modeltruckdag MBVDN Hengelo op 26-04-2015

Hoi Lex,
Iedereen kan komen met trucks, Rally trucks graafmachines of traktoren.
aanmelden kan via postmaster@mbvdn.nl
Reden is dat ik door persoonlijke omstandigheden niet altijd hier op het forum kan komen kijken dus neemt de secretaris dit even van mij over.

Groeten Norbert

Hoi Nobert, helaas moest ik me vorig jaar afmelden. Maar dit jaar ben ik er hopelijk weer erbij. Zeker voor de broodtje bal haha. Zal een emailtje sturen. Grr dennis

na een drukke werk periode heb ik even weer de tijd om het een en ander bij te werken voor de truck dag. Voor iedereen die gek is van lijstjes hier zijn de aanmeldingen:

1. Sander D
2. Jeffrey K
3. Dennis P
4. Lex V
5. Jeroen Z
6. Peter v D
7. Benjamin v S
8. Willem v S
9. Pieter v S
10. Adrie v G
11. Edu O
12. Arjan N
13. Rick Dumoulin
14 Kevin B
15. Oliver H
16 Tobias T
17. Thomas P
18 Virgil C
19 Gerard D
20. Erik V
21. Tom V
22. Richard O
23. Jurgen H
24. Rob S
25 Norbert K
26 Johan O
27 ......
28........
Het beloofd weer een drukke mooie dag te worden.
binnenkort weer meer en dan zal ik ook foto's posten van de nieuwe baan onderdelen.

Groeten Norbert / Erik

ja ja ik weet het , het ziet er crimineel uit maar ja daar doe je niks aan met deze figuren. hahahaha!!!

nou de aanmeldingen lopen maar door dus we gaan weer verder met nummerrrrrrrrr

27 Hans Ten B
28 M Uytdehaage ( D)
29 S Uytdehaage (D)
30 Michael J

zo dat was het weer ik ga weer snel verder met lantarenpalen maken voor de baan.

groetjes Norbert

1. Sander D
2. Jeffrey K
3. Dennis P
4. Lex V
5. Jeroen Z
6. Peter v D
7. Benjamin v S
8. Willem v S
9. Pieter v S
10. Adrie v G
11. Edu O
12. Arjan N
13. Rick Dumoulin
14 Kevin B
15. Oliver H
16 Tobias T
17. Thomas P
18 Virgil C
19 Gerard D
20. Erik V
21. Tom V
22. Richard O
23. Jurgen H
24. Rob S
25 Norbert K
26 Johan O
27 Hans Ten B
28 M Uytdehaage ( D)
29 S Uytdehaage (D)
30 Michael J
31 Iris Z
32 Mark v A
33 Patrik v H

Hoi Norbert ik zat met een vraagje in mijn hoofd aangezien de baan de laatste keer dat wij er waren niet zo groot was... Is het deze keer aangepast ivb de 33 personen die er op komen te rijden? Het wordt dan goed sturen denk ik zo gr benjamin

@Ben,
Ik snap niet goed waar je je druk om maakt. Je gooit iets op dit topic wat er niet toe doet.
Wij als organisatie zijn van mening dat hoe meer mensen hoe meer lol je kunt hebben.

2 jaar geleden waren er ook boten op de vijver en was het een open dag voor alles wat met RC modelbouw te maken heeft. Nu is het ALLEEN Trucks.
Dit houd in dat we voldoende ruimte hebben. Om je een beeld te geven de zandbak voor een dakar parcours en de grond verzet is al 14x 14 meter. dan hebben we het complete terrein voor het weg transport dit is al 30 meter lang en 8 meter breedt.

ik weet niet hoeveel ruimte andere mensen hebben om een baan uit te leggen maar ik vind dit behoorlijk groot.
Laat de organisatie denken , dan kunnen jullie een mooie en vooral gezellige dag maken. Wij zorgen dat iedereen ruimte heeft.

Erik vos/ Norbert Kok

Back