Modeltruckdag MBVDN Hengelo op 26-04-2015

@ Norbert het was niet lullig bedoelt Ik vroeg het me alleen maar af, Ik wist niet dat het nu alleen om de truckers ging. Ik maak er verder ook geen probleem van Ik hou me verder stil tot de 26e.

zo daar zijn we weer met een paar kleine updates. Door het vele werk kwam ik er niet eerder aan toe.
Jurgen heeft een Adblue pomp gemaakt. Deze lag hier al een tijdje en ik had vandaag tijd om de belettering te maken.
Foto720-KP4EVFZS.jpg

ook is het tiolet weer aanwezig. Dit is mogelijk gemaakt door de SWB.
Foto540-AQILFGEH-1.jpg

maar wat zie ik nu !! is ie al bezet.?!
Foto540-UYYUDTJC-1.jpg

We hopen er weer met z'n allen een mooie dag van te maken.
groeten Norbert en Erik

Idd wat jurgen zegt is helemaal juist. Ik heb vandaag wat muziek in me beier gezet voor deze dag ik ga iedereen zien volgende week in hengelo :D

Ik kom voor het eerst naar deze locatie. Gezien de voorspellingen van het weer. Is het helemaal openlucht of zijn er ook onderdakmogelijkheden?

Ik weet t niet zeker maar de eerste keer dat ik daar was met me trucks was het alleen maar open lucht. en in de clubhuis zit je wel droog.

Vandaag accu's aan het laden trailer klaar maken overigens niet me city trailer ik neem de dirk achter me scania mee met me heftruck en wat palletjes. en me pa zijn scania kipper.

De opbouw voor morgen is al in volle gang. Een echte Rally/Dakar parcours en met stratenbaan wordt ook al hard gebouwd. De foto's krijg er hier niet op... kijk voor updates/foto's even op de FB pagina van MBVDN.

hallo ,

het was gezellig vandaag, weer veel bekenden en onbekenden gezien.

norbert en collega's , bedankt en tot een volgende keer.

Voor mij kwam er onverwacht iets tussen waardoor ik helaas niet kon komen. Ik hoop dat iedereen een leuke dag gehad heeft, ik zal het met de foto's moeten doen :(

Back