D
duimpje
Guest
dit is de boot van een vriend van mij het is een omgebouwde seabex one

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
van wie is die smit lloyd, het is een beetje een mislukt model geworden zeg.
of als het zo de bedoeling is verander dan de naam...
Zal wel uit jaloezie zijn, kan niet anders zeggen dan een strak gebouwd model. En met een origineel kleurenschema.
Leuke fotos.
Gr robin
ho wacht ik wil niemand boos maken dat is mijn intentie totaal niet maar laten we voorop stellen dat de 109 op de foto niet origineel is...en ook niet in de SL kleuren...want de schoorstenen bij smit lloyd is niet rood geweest en er stonden ook geen banden boven in de pijp. anders moet je eens kijken bij de smit lloyd modellen die al varen en wel kloppen
maar ik ben zeer zeker niet jaloers, maar inmiddels mag ik me wel een kleine kenner noemen....zie hier een SL 106 & 105 in kleur als voorbeeld...zo staat bijvoorbeeld de voormast verkeerd geplaatst. ook de hoofd mast klopt niet, maar goed daar valt wat mij betreft nog enig sinds mee te leven. ik denk dat als een echte lloyd man het ziet die zich rot zou schrikken.
Mando lig je nu al op BED:sleepy: ? je ben zeker geschrokken
![]()
Het is haas t weer weekend Mando!
Ja wat jij en Maus zeggen is helemaal waar ,
iedere volle dochter van Smit Internationale vaart of vaarde, voer, zijn eigen kleuren schema.
Ik ben met mijn Varnebank (oud) NRS , bezig maar gebruik toch de laatste kleurenschema van Smit Haven.
groetjes, Brandaris
Stelletje simpele zielen, lees orgineel eens als: uniek, éénmalig, one of a kind, en niet als oorspronkelijk.
Dan is het kleuren schema van de genoemde SL dus "uniek", en dat is het wel.
En als ik dan zo de mast op het brugdek zie denk ik: Waarom heeft men dat nooit in het echt gedaan?
Geen mast recht voor je brugruitje, dus een beter uitzicht!