Multicopter Café

nou richard ik keek net ff die video dat probleem had ik dus met de cobra 1960 kv op 4 cell en op 3 cell vloog die gewoon normaal ik had er afro esc inzitten

nou richard ik keek net ff die video dat probleem had ik dus met de cobra 1960 kv op 4 cell en op 3 cell vloog die gewoon normaal ik had er afro esc inzitten
Ik vlieg nu op afro esc's :) 2300kv rc-timer, maar dat is een dodelijke combinatie met naze ;) na die salto is de naze gelijk kapot gegaan geen leds meer

Richard afro esc die geven tr veel volt naar de naze iets van 6 volt en dat kan je naze niet aan

mini h quad

Ik heb mijn post aangepast. Er zit verschil in regulators.

Sommige gaan tot 5,5 en sommige tot 16V
Ja, de huidige FULL naze (rev5) en mini Naze doen 16v, de huidige ACRO rev5 niet volgens de manual. Denk dat de meeste nu die laatste gebruiken.

Kortom, met een maand of wat is het probleem opgelost, maar nu nog even oppassen.

BlackOut BO330 bouwen, zo gepiept:

(Niet mijn bo330 of filmpje, helaas [emoji1] )

Laatst bewerkt door een moderator:
Zat net effe op hobbyking te kijken naar me bestelde video zender en ontvanger, zie ik dat het merk tegenwoordig in plaats van Boscam, SkyZone is? Radio Control Planes, Helicopters, Cars, Boats, FPV and Quadcopters - Hobbyking*

Weet iemand hier meer van?

E̶n̶ ̶v̶o̶o̶r̶ ̶d̶e̶ ̶z̶e̶k̶e̶r̶h̶e̶i̶d̶,̶ ̶b̶i̶j̶ ̶d̶i̶e̶ ̶o̶n̶t̶v̶a̶n̶g̶e̶r̶ ̶s̶t̶a̶a̶t̶ ̶e̶e̶n̶ ̶i̶n̶p̶u̶t̶ ̶v̶a̶n̶ ̶1̶2̶V̶.̶ ̶M̶a̶a̶r̶ ̶e̶e̶n̶ ̶3̶S̶ ̶L̶i̶P̶o̶ ̶p̶a̶s̶t̶ ̶t̶o̶c̶h̶ ̶p̶r̶i̶m̶a̶?
NVM! Stond er gewoon bij in de beschrijving :hammer:

Dat is bij de zender, maar het stond gewoon in de beschrijving :hammer:. Toch bedankt!
Lol ik ben dus aan het slapen, ik bedoelde ontvanger. Oops...

bij mijn v959 is het zo dat een ledje knippert als de accu leeg is dan reageert hij ook niet op gas eenmaal geland (hij land uit zichzelf als de accu leeg is) ben ik dan al te laat? gaat mijn accu dan stuk? of is het een beveiliging? hij knippert niet voor dat ie niet meer op gas reageert trouwens

Een F450 of 550 met Naza en GPS is ideaal Frans voor wat je wilt:
Hangt echt strak in de lucht!

Totale kosten een stuk minder dan een FC40 en lekker makkelijk zelf te onderhouden

We gaan vandaag op pad, we ( mijn zoon en ik ) twijfelen nog tussen de complete fc40 of de zelfbouw F450. Voor beide zijn goede argumenten.

Wie weet dus vanavond in bezit van een multicopter. ) of twee ;);)

Frans

Back