Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Volgens de comentaren, blijkt deze ook goed te gaan in een easystar ...De volgende setup gebruik ik:
Hobbycity Online R/C Hobby Store : TURNIGY Basic 25A v3.1 Speed Controller $17.08
Hobbycity Online R/C Hobby Store : HXT 2835 (380S) 2200kv Brushless Inrunner $19.95
verzendkosten 19 $
Dus dan zit je op 56$ = 37 EUR
Voor een compleet brushless setje.
Volgens de comentaren, blijkt deze ook goed te gaan in een easystar ...
Hobbycity Online R/C Hobby Store : AX 2308N 1800kv Brushless Micro Motor $6.95
en hij is goedkoper
niels
Als je ze verlijmt zitten ze in ieder geval goed vast. Waarschijnlijk was het de bedoeling dat als je de stukken met dubbelzijdig tape vastzet (zoals bij de RR en RtF sets) en je maakt een smakker, de stukken eruit schieten en je vleugels eraf. In de praktijk werkt dat voor geen meter, mijn RR is de eerste weken goed gecrasht maar die strips zaten er nog braaf in. De rest van het piepschuim was wat uitgelubberd maar dat was met de waterkoker weer aardig op te lossen.Vastlijmen ja
Het is opzicht vreemd dat ze uit losse delen bestaan, ik zie de toegevoegde waarde niet in van het los leveren (behalve dat je dan iets meer te "bouwen" hebt)
nee die moet je vastplakken.. de stang moet los blijven, even de bouwbeschrijving lezen.
Staat dat niet gewoon in de bouwhandleiding? En die losse stukken zitten er waarschijnlijk bij omdat Mpx dan gewoon een mal kan gebruiken en hoeven ze dus geen gaten te boren.
Toch met veel zweven dan, ofniet ?ik had een 2s 1250 en dar kon ik heeerlijke vliegtijden uit halen (45min)
Heeft iemand enig idee waarom mijn motor er steeds mee kapt
Ik heb nu een Kontronik Swing 4100 40A regelaar en een Alpha IL28-4004L brushless motor op mijn EZ.
Als ik half gas geef (of ook met vol gas) dan stopt de motor na ca. 1 sec. Dit moet niet goed zijn :nooo:
Wie-o-wie weet raad
Het is allemaal splinternieuw, ben bezig met inbouwen![]()
Regelaar geprogrammeerd?
Heeft iemand enig idee waarom mijn motor er steeds mee kapt
Ik heb nu een Kontronik Swing 4100 40A regelaar en een Alpha IL28-4004L brushless motor op mijn EZ.
Als ik half gas geef (of ook met vol gas) dan stopt de motor na ca. 1 sec. Dit moet niet goed zijn :nooo:
Wie-o-wie weet raad
Het is allemaal splinternieuw, ben bezig met inbouwen![]()