multiplex EasyStar

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik wilde je niet afkraken ofzo maar ik bedoelde met die ~~~blablabbla van jou~~~ dat dat er even niet zo toe deed bij die vraag

en ook bij mij begrijp je?

Iemand enig idee waar ik een piepende lipo saver kan krijgen?

Een timer is niet praktisch want:
- Je vliegt nooit op alleen vol of halfgas
- Je gebruikt je pack dan niet optimaal
- Je accu moet telkens 100% zijn opgeladen als je em lanceerd

Pinda man zei:
Iemand enig idee waar ik een piepende lipo saver kan krijgen?

Een timer is niet praktisch want:
- Je vliegt nooit op alleen vol of halfgas
- Je gebruikt je pack dan niet optimaal
- Je accu moet telkens 100% zijn opgeladen als je em lanceerd

Iemand? Zolang ik nog niet zon ding heb gevonden kan ik geen lipo pack + saver kopen en dus niet vliegen :(

Pinda man zei:
Iemand? Zolang ik nog niet zon ding heb gevonden kan ik geen lipo pack + saver kopen en dus niet vliegen :(

Heb er ook naar gezocht,niet te vinden dus. Gewoon je vliegtijd timen he.
Eerst 6min volgas vliegen,dan landen en laden,en dan zie je hoeveel mah er je kan bijladen. Dan proberen met 7 min volgas,enz,enz..........
Dan heb je je max vliegtijd volgas. Als je dan niet constant volgas vliegt,kan je uiteraard langer vliegen. Bepaal je vliegtijd dan bij benadering.

hoi , ben nieuw in dit soort zaken en ben van plan om de easy star RTF aan te schaffen. Mijn vraagje is dan ook in verband met de vliegtijd , kun je eerst op motorkracht vliegen en dan de motor uitschakelen ? of ben je verplicht te vliegen tot de batterij leeg is , en geeft dit dan geen problemen met de ontvanger. graag wat tips

mvg duncker :oops:

easystar zweefd ook bes wel goed maar zou tog zacht de motor aanlaten reageerd ie beter op het roer. rtr zet niet kopen, iets meer uit geven, kan je de spullen weer een keer hergebruiken :wink:

als je alles apart koopt kom je dan niet stukken duurder uit, en in feite weet ik dan toch niet wat ik koop ( winkelverkoper weet ook niet alles ), dus dacht ik alles kant en klaar kopen is dan op elkaar ingespeeld en afgestemd.

duncker

Onlangs een EZ* gekocht met een graupner mx12-zender, kontronik regelaar, 2 gws-servo's en 8 1400mAh Intellect-celletjes, inclusief enkele decimeters stroomkabel en goudstekkertjes was ik €270 kwijt. Da's natuurlijk veel geld (alles is relatief), maar dan heb je er wel een zender bij die nog jaren meegaat en voor tal van toekomstige modellen geschikt is.

morgoth924 zei:
Onlangs een EZ* gekocht met een graupner mx12-zender, kontronik regelaar, 2 gws-servo's en 8 1400mAh Intellect-celletjes, inclusief enkele decimeters stroomkabel en goudstekkertjes was ik €270 kwijt. Da's natuurlijk veel geld (alles is relatief), maar dan heb je er wel een zender bij die nog jaren meegaat en voor tal van toekomstige modellen geschikt is.

Hoeveel jaren,of maanden fun kan je er mee hebben? Wat kost een avondje stappen????????
Volgens mij is de rekening snel gemaakt he.

ohja, ga maar eens een avondje naar een goede musical of toneel voorstelling en natuurlijk van te voren een kleine maaltijd nuttigen in een redelijk restaurant, dan ben je met een gezin van 4 al heel snel veel meer kwijt. En dan hebben we nog niet eens het natafelen erbij geteld.

Of ga maar eens met z'n drieën naar Borsato in het Gelredome.....dan weet ik wel wat ik liever doe :wink:

Daar zou je mij geld toe voor moeten geven. Maar dat is natuurlijk strikt persoonlijk... :-)
Bart

Ja, ik geef ook liever geld uit aan een hobby die per minuut véél voordeliger is :wink:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back