multiplex EasyStar

Status
Niet open voor verdere reacties.
ok bedankt he, kga dus een uitsparing maken... En daarbij met die versteviging in de staart zal deze meer dan stevig genoeg zijn he :wink:

ik ben wat onvoorzichtig geweest met een soldeerbout bij het aansolderen van een kwiklink aan het richtingsroer en heb nu een erg lelijke smeltplek op het stabilo. Weet iemand een manier om dit te repareren, waarmee kan ik het bijvoorbeeld opvullen en evt. schuren.

b.v.d.

Niets aan doen, gewoon zo laten en je fout erkennen.

Waarom trouwens die kwiklinks eraan solderen, de originele manier van ansturen werkt meer dan perfect, en is ook bij vele andere modellen te gebruiken.

Ja Theo, maar eigenlijk wou ik mijn "schandvlek" verbergen. Ik heb er kwiklinks opgezet omdat ik de roeruitslagen wil vergroten en dat lukte niet meer met de standaard links (vastgelijmt en ze scharnieren ook niet).

Ik vlieg heel veel op sim, eerst fms toen 2 jaar easyfly en nu een half jaar met earo fly pro deluxe. ik kan het daarop rete goed:P

Vandaag ook eerste vlucht gedaan op de club, vliegt echt wel lekker stabiel zo'n easystar. Met de bel-21 motor en 17 regelaar is het me enkel gas geven en da spel stijgt al lekker :lol: :lol:
Het landen heb ik wel nog aan een ander overgelaten :D :D

Dat pakket van 119.90 is RR "Ready for Radio" zonder zender of ontvager dus. Voor de rest is alles voor gemonteerd.

multiplex_rr.gif

daar had ik het dus over :wink: met ontvanger en zender is die 229 bij hobma ik heb ze gebeld of ze de rr ook hadden maar daar hadden ze geen antwoord op ze zouden terug bellen...

Gaaaaaaf en goed bedacht.......ben wel heel erg benieuwd, helemaal als ik er straks nog een filmpje van te zien krijg :lol:

2 aparte regelaars of de 400 motoren met elkaar verbonden? ben ook benieuwd naar het fillmpje :) komt die dame daar dan ook weer in voor ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back