T
Theo Coenen
Guest
Het kunnen meerdere dingen zijn zoals het motorkoppel of een verkeerd gemonteerde prop en zo zijn er wel meer. Waar woon je en bij welke club ga je vliegen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb twee keer gevlogen met de EasyStar: één keer met een linksom draaiende APC 6x4 pusher prop (ging redelijk goed) en één keer met een APC 6x6 (was een 7x6) rechtsdraaiende prop (en dat ging dus heel erg fout, ongeveer net zoiets als in de video, maar dan in de lucht). Met de standaard Multiplex prop (rechtsdraaiend) heb ik overigens niet gevlogen.Commander Clumsy zei:...Ik neem aan dat je nog niet gevlogen hebt met je Easystar?
Met de vleugels eraan en vliegend zal je daar zo goed als niks of helemaal niks van merken.
Denk aan de weerstand die die vleugels opleveren en dat torsie-effect zullen opheffen. ...
Die props zitten volgens mij wel goed, holle kant richting staart (geeft zo ook 't meeste stuwkracht). Het motortje -een Towerpro 2409-12D- is een variant op de bekende fietsbel. Ik heb 'm gemonteerd op het huisje van de bijgeleverde 400 motor en er een reepje messing ter versteviging omheen gedaan. Dat ziet er zo uit:Theo Coenen zei:Het kunnen meerdere dingen zijn zoals het motorkoppel of een verkeerd gemonteerde prop en zo zijn er wel meer. Waar woon je en bij welke club ga je vliegen.
EasyStar onder het mes, zodat ik een klein ringetje kan plaatsen:athvdk zei:Probeer de luchtstroom eens te veranderen. ...
lub zei:Snappen doe ik het helaas nog niet.
snelheidskoning zei:halo,
het staat erbij
Huibert zei:Wanneer je bij RC-Technics bij de specs van de motor kijkt worden al je vragen beantwoord. Heb het nog even gecopiëerd
Specificaties:
KV: 1570
Gewicht: 65g
Afmetingen: 31 x 34mm
As diameter: M3
Continu Stroom: 7-20A Max. Stroom: 24A
Prop: 8x4, 9x4.5 (@3S lipo), 10x4.7 (@2s Lipo)
Thrust: +/- 800 gram met 8x4 op 3S Lipo.
En als het écht hard waait steek je een draadstang van een halve meter in de vleugel, kan hij er wat beter tegen.jessedejong zei:ook met meer wind gewon vliegen rare landing is bijna onmogelijk zo stabiel![]()