Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik gebruik weeronline en die geeft ook een potentiele kans voor neerslag sinds vandaag. We gaan het afwachten tot een dag voor de race waar de voorspelling nauwkeuriger is.Hoe zijn de voorspellingen van het weer bij jullie voor zondag? Ik gebruik windfinder Pro op mijn S4 en die voorspeld toch wat enige winderigheid en nattigheid in de buurt van de Racetrack...
even een kleine trailer in elkaar gezet voor aankomend event !.
Heb vandaag al de helft van men props gesloopt , als ik in de top 10 zit mag ik blij zijn.
Props vlogen letterlijk rond men oren!
Hoe zijn de voorspellingen van het weer bij jullie voor zondag? Ik gebruik windfinder Pro op mijn S4 en die voorspeld toch wat enige winderigheid en nattigheid in de buurt van de Racetrack...
Ik gebruik windfinder Pro op mijn S4 en die voorspeld toch wat enige winderigheid en nattigheid in de buurt van de Racetrack...
Wed maar dat er wat wind ontstaat als we gaan vlammenJa, als je daar met 15 man gaat racen in de bossen, zal er natuurlijk wat winderigheid en nattigheid zijn...![]()
Whaha , ikke 3rde? no way , als ik in de top 3 kan geraken rij ik in men onderbroek naar huis!![]()
De gebruikelijke "foto of het is niet gebeurd", laten we nu toch WEL achterwege dunkt me ?Zal de quote vast even neerzetten voordat hij hem weer wist..![]()
Hahaha, plek 2 nooooooit Danny. Ik vlieg weer vol tegen die boom aan, en hard ga ik niet. :sleeping: met mijn wiebel copter...![]()