---Multirotor BeneluX RacinG 2014---

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi gedaan Ruben , wordt lachen zondag.
Heb vandaag al de helft van men props gesloopt , als ik in de top 10 zit mag ik blij zijn.
Props vlogen letterlijk rond men oren!

Hoe zijn de voorspellingen van het weer bij jullie voor zondag? Ik gebruik windfinder Pro op mijn S4 en die voorspeld toch wat enige winderigheid en nattigheid in de buurt van de Racetrack...

Hoe zijn de voorspellingen van het weer bij jullie voor zondag? Ik gebruik windfinder Pro op mijn S4 en die voorspeld toch wat enige winderigheid en nattigheid in de buurt van de Racetrack...
Ik gebruik weeronline en die geeft ook een potentiele kans voor neerslag sinds vandaag. We gaan het afwachten tot een dag voor de race waar de voorspelling nauwkeuriger is.
Je ziet hier onder de bomen en een lichte regenval moet zelfs geen issue zijn als het maar niet tussen 11 en 13uur is, want dan gaat het gebeuren ;)

e6d9b4b3c47448f84e9de37fe1a20b42.jpg

even een kleine trailer in elkaar gezet voor aankomend event !.

NICE !!!! :p

Heb vandaag al de helft van men props gesloopt , als ik in de top 10 zit mag ik blij zijn.
Props vlogen letterlijk rond men oren!

Hahahaa .. komt goed Roni :D
je ging als een Raket man !!!!

SHEISSE :rolleyes:

Ben deze week maar eens gaan kijken daar in Oirschot op de RaceTrack
wou ff stiekum gaan , maar ik was betrapt :D
Als of ze me weer roken daar !!!!

Inderdaad een intersant Race baantje,
echt voor "iedereen" tedoen hoor !!!! (serieus)
je hoeft ook niet echt een mini te hebben om erdoor heen tevliegen .,
jammer dat de mcib andere 'afspraken' heeft
had graag tegen ze ge-Racet met me nieuwe FC erop :vamp:

mijn voorspelling TOP 5:

1) Boris (hometrack)
2) Torquednb (hometrack)
3) Lama / Roni / Devil31 (als hun TomTom het doet gaan ze Keihard :))
4) Topix (6" Powahh)
5) MetallDanny (:sleeping: vlieg als een zombi het smorgens PFFF )

hopelijk blijft het droog Zondag !!!!!!
en/of spoelt de baan niet weg de dagen ervoor ...

Zoals het nu staat kan je plek 4 overnemen;-) me naze doet niet ga nu proberen met bootloader te doen ofzo.. allemaal maar vaag:rolling:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back