---Multirotor BeneluX RacinG 2014---

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben deze week maar eens gaan kijken daar in Oirschot op de RaceTrack
wou ff stiekum gaan , maar ik was betrapt :D
Als of ze me weer roken daar !!!!

Inderdaad een intersant Race baantje,
echt voor "iedereen" tedoen hoor !!!! (serieus)
je hoeft ook niet echt een mini te hebben om erdoor heen tevliegen .,
jammer dat de mcib andere 'afspraken' heeft
had graag tegen ze ge-Racet met me nieuwe FC erop :vamp:

mijn voorspelling TOP 5:

1) Boris (hometrack)
2) Torquednb (hometrack)
3) Lama / Roni / Devil31 (als hun TomTom het doet gaan ze Keihard :))
4) Topix (6" Powahh)
5) MetallDanny (:sleeping: vlieg als een zombi het smorgens PFFF )

hopelijk blijft het droog Zondag !!!!!!
en/of spoelt de baan niet weg de dagen ervoor ...

Haha.....ik geef het op man.

het zal lastig worden na een week niet gevlogen te hebben, maar ik wil mijn vooruitzichten bijdraaien, want heb gehoord dat roni meeste props gebroken had en ja dat zegt mij maar een ding. Die heeft daar het meeste geoefend en hardst gevlogen.

1 Roni (meeste props kapot, dus meeste ervaring op de track)
2 Torquednb (die heeft ook aardig grenzen verlegd heb ik op satelliet beelden gezien)
3 Danny (toch aardig op dreef heb ik gehoord, maar bij lange na niet zoveel props als roni en torque mishandeld)
4 Boris ( ja 4de plek moet te doen zijn na een week niet vliegen op de hometrack)
5 topix (ik hoorde dat zelfs de naze32 het niet bij kan houden met zijn snelheid)
...

WhahahHa boris de giro's waaien er gewoon af bij mij:rolling: zaterdag er even snel opzetten en alles laden en dan zaterdag vroeg naar bed want zondag word het wel vroeg.:-)

Hier heftig weertje geweest,hopelijk blijft de trek droog jungs,hoe ziet het bij jullie uit daar,toevallig nog iemand op de track geweest,of gaat murge eene effe checke.:worship:

Hier heftig weertje geweest,hopelijk blijft de trek droog jungs,hoe ziet het bij jullie uit daar,toevallig nog iemand op de track geweest,of gaat murge eene effe checke.:worship:
Kammetje is vandaag geweest en wat fotos gedeeld naar mij omdat ik ernaar vroeg. Geen plasje water te bekennen.
Het is eigenlijk nu beter. Het was ook zo droog daar

De fotos van kammetje.
8a155076ff5ad55dc939104de5ca7757.jpg

501ef79bda1cd5e9fa9d1dfe7afb7c7f.jpg

ik kom ook op tijd ivm Track-markering !!

zit nu thuis met onstoken/belaste voet PFFFF
kan nauwelijks lopen ... gelukkig bestuur ik de miniH met me duimen en niet met me tenen :)

Haha ja.....en vooral niet te hard gaan metall zodat je niet crasht, want dan hoef je ook niet teveel te lopen ;)

Net contact gehad met de club voor de laatste accord. Je weet het nooit he. Maar we zijn welkom en de poorten zullen voor ons open blijven.

Later op de dag volgt er nog een laatste mededeling van me en het programma. Daarbij post ik ook een van mijn volledige oefen rondes zodat de mensen die er niet zijn geweest nog even kunnen studeren.

Weersvoorspellingen zien er goed genoeg uit tot zover!

Het heeft wel afgelopen nacht flink geregend, dus zal hier en daar wat blubber zijn, maar morgen is dat als het goed is weg en juist daardoor minder stoffig.

We kunnen na de race nog even recreatief op de heide ernaast nog even doorvliegen indien nog gewenst.

Verdere info volgt nog later over parkeren enz....

Ziet er wel heftig uit! Hopelijk is de grond niet al teveel verzadigd want er kan vannacht nog wel wat meer water bijkomen. Doe in ieder geval de Gopro in de water proof case en dan maar op hoop van zegen.

Eerste foto is niet op de baan. Dat tweede stuk scheppen we in de ochtend weg als het nog overblijft. De vraag is alleen of het vanacht nog gaat regenen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back