NBR-BlackJack-Winter series

• Topicstarter Topicstarter krikke
  • Startdatum Startdatum
K

krikke

Guest
33_4cbdedfaed85a.jpg

Beste racers

, door een overboekte manege zullen we onze BlackJack Winter Series buiten op onze vertrouwde jachtvelden organiseren , maar wel met een speciale winter format ,,

het populaire BlackJack format blijft overeind , dwz ,
- 1/8 nitro buggy -truggy en BL mix
- 9 piloten per heat
- spectaculaire start vanaf de startramp
- heats van 21 minuten , beste heat van de event wint
- dus iedereen behoud zen kansen tot zen laatste heat ,,

enkel gaan we dit keer ook zaterdag al 2 runs rijden en zondag 3 runs, dus iedereen kan 5x21minuten racen tegen de klok , als het je niet lukt om zaterdag te starten ,geen probleem , enkel je beste run telt , dus die kan ook op zondag gereden ook worden ,

MAAAR, omdat het winter wordt , en het ook koud kan/zal zijn , gaan we wel een grote verwarmde sleuteltent plaatsen , dit zal weer zeer gezellig worden ,,beperkte tafels zijn aanwezig

????jenever standje iemand????

enfin , snel inschrijven is de boodschap ,,

we kunnen op dit moment 27 buggy's --27 truggy's --en 9 combo Brushless kwijt ,,dus totaal 7 heats

het is de bedoeling om 2 races te rijden , de 1st ronde zal plaatsvinden op 20-21 november , de 2de half februari (nog nader te bepalen)

het resultaat van de 2 rondes levert de Overall-BlackJack-Winter-Champ op ,

inschrijvingsgeld bedraagt 20 eurokes (verwarmde tent) , wie op 20-21 november betaald voor de 2 races krijgt 5euro korting

en inschrijven kan vanaf NU , mail al je gegevens naar Kris.Verlies@skynet.be

leuk om te weten is , dat de opbrengst van dit event integraal gaat naar de verdere aanleg van ons 1/10 klei parcour welke in volle opbouw is ....

DOEN NU

Zijn er mensen die vanuit nederland daar naar toe gaan? Zit eraan te denken voor het eerst mee te doen, in bl klasse. Maar is natuurlijk een heel eind vanuit schiedam.

Zijn er mensen die vanuit nederland daar naar toe gaan? Zit eraan te denken voor het eerst mee te doen, in bl klasse. Maar is natuurlijk een heel eind vanuit schiedam.
RRobert en BrushlessRacer gaan er volgens mij allebei heen

ik hoop dat er niet veel afhaken , we hebben weer veel moeite gedaan , met een mooie grote tent , en een super verwarming , nieuwe scoreborden , en automatisch startramp ,,,,

Heb vandaag meegereden en spirals doen het wel goed blijkbaar.
(heb er zelf geen)

Brushless had vandaag zowat een pechdag. Enorm veel pech dat er op den duur nog maar 2 aant rijden waren..

Ik heb ook een lipo in de fik gekregen.. Was wel verschiete seg die witte rookpluim!
En voor de rest 3 vijze kwijt gespeeld.
Motormount stuk gereden
Motor 2x los gekomen
pinion 1x los gekomen

Twas men dagske ni haha

Laatst bewerkt:
oei dat is zeker wel pech hopen dat het morgen beter gaat.

spirals heb ik weer net niet word dus andere bandjes proberen..

oei dat is zeker wel pech hopen dat het morgen beter gaat.

spirals heb ik weer net niet word dus andere bandjes proberen..

Ik reed gewoon met mini-pins.
En alst droog is gingen die ook wel goed (ging even hard als Nard en SII met hun spirals.)

Aja ik heb nog een stukske voor uwe vorza liggen,
Ik heb dat ook nog is gevonden na een opkuis. Zal dat morge geven goed ?

Back