Ik ben nu geruime tijd bezig met RC autootjes. De laatste tijd zit ik steeds meer te denken over een helicopter en ik had daar dan ook graag wat advies in gehad. Uiteraard ben ik al wat aan het rondzoeken gegaan en daaruit komt dat een trex 450 (clone) mij een prima optie lijkt. Maar is dit ook zo? Kan ik met zo'n ding uit de voeten? Ik begrijp dat er aardig wat geoefend zal moeten worden met hoveren alvorens je wat verder kan gaan, dat is geen probleem, daar ga ik het geduld wel voor op kunnen brengen. .
Het probleem zit hem er vooral in dat ik die "goedkopere" dingen er zo nep (speelgoed) uit vind zien dat ik er meteen geen zin meer in zou hebben. Zo'n 450 is nog een beetje fatsoenlijk qua uiterlijk ook
Tevens wil ik gewoon niet te gek veel geld uitgeven aan een helicopter (kit, heb echt alles nieuw nodig), omdat ik nog moet bezien of ik het echt leuk ga vinden. You won't know till you try.
Graag jullie tips en adviezen over wat ik het beste zou kunnen doen.
Het probleem zit hem er vooral in dat ik die "goedkopere" dingen er zo nep (speelgoed) uit vind zien dat ik er meteen geen zin meer in zou hebben. Zo'n 450 is nog een beetje fatsoenlijk qua uiterlijk ook

Tevens wil ik gewoon niet te gek veel geld uitgeven aan een helicopter (kit, heb echt alles nieuw nodig), omdat ik nog moet bezien of ik het echt leuk ga vinden. You won't know till you try.

Graag jullie tips en adviezen over wat ik het beste zou kunnen doen.