Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb begrepen dat ze nog niet binnen zijn, met beetje geluk einde vd week of begin volgende week.
dus aub niet doorvragen , zodra ze binnen zijn gaan ze allemaal dezelfde dag op de post!
Exacte tijdstip graag en is dat met of zonder kadoverpakking![]()
misverstand :
we hebben er 150 op 1e pre order besteld , deze zijn allemaal verkocht
dus hebben we de 2e pre order gemaakt waarvan er nu nog de actuele voorraad te krijgen is (ook op voorbestelling).
over de 1e pre orders:
morgen worden ze vanuit china naar ons gestuurd:
we verwachten dat ze dan op vrijdag verstuurd kunnen worden als fedex en de douane meehelpt.
dus aub niet doorvragen , zodra ze binnen zijn gaan ze allemaal dezelfde dag op de post!
Digitech is DJI Importeur voor NL en BE..
Maar zag me filmpjes ook op een duitse website staan...
Dus voorzichtig concludeer ik dat het iig voor NL en BE is, en mischien ook wel voor DE.
Boeien ook eingelijk, ding verkoopt dus gewoon prima zo lijkt het!
(niet zo raar als ik zie wat voor resultaten ik ermee gehaald heb....)
wat maakt het uit! Al gingen ze naar Timboektoe!
Ik wil dit draadje niet verder vervuilen, maar toch kort mijn mening geven. De Naza met gps is ongetwijfeld een geweldige controller voor een fantastische prijs. Die fantastische prijs zorgt er echter ook voor dat er een hoop 'professionele' luchtfotografen van de grond komen. Voor gewoon hobby vliegen hebben de meeste nu niet echt gps nodig. Als ik dan zie dat mensen al filmpjes posten op dit forum in Google Earth stijl boven een woonwijk met een toestel van meerdere kilo's dan denk ik niet dat de gemiddelde hobbyvlieger daar gebaat bij is. Het zou de huidige regelgeving wel eens kunnen beïnvloeden.
Ongetwijfeld fantastische apparatuur, maar wel in de handen van mensen met goed verantwoordelijkheidgevoel.