@nosmo:Als hij goed signaal heeft. is het tussen de huizen geen probleem.
Heb niet op veel plekken tussen de huizen gevlogen (dit zijn er 4 stuks geweest), maar daar waar ik vloog, was er geen enkel probleem, met ontvangst, en dus ook niet met wegdriften..
Of de unit binnenshuis werkt, geen idee, dat zal ik moeten testen... Wil ik tzt wel even proberen....
@Rtwee:
Dit is het prototype, en momenteel heeft deze nog geen RTH, of IOC. Dit is bij testen naar voren gekomen. RTH werkt ook pas als je meer dan 25 meter van je weg bent, vanaf dat punt waar je de gps ge-initialiseerd hebt.
Het is bevestigd dat de FINAL versie
wel RTH en IOC heeft.
@Vinny
Ik wil dat best doen als ik de tijd ervoor vind. Je moet je niet verkijken hoeveel werk zon verslag en al deze testen zijn..
Tuurlijk vindt ik het heel erg leuk om dit allemaal te testen,en de
verzoeken komen zeker op het lijstje, maar ben nu eerst volledig mij aan het storten op de verslagen, en de reguliere testen voor deze verslagen..
Er kunnen dus even een aantal dagen tussen zitten...
EDIT:
Hier een filmpje van de naza + de gps unit gemonteerd op mijn f550:
Hier een filmpje van het geval in werking, 1x op hoogte met redelijke wind, en laag bij de grond tussen de huizen en bultjes op het veldje. De height gain is nog niet heelmaal goed ingesteld... Deze was bij wind stil goed, maar mag nu een stukje hoger zie ik...