Nieuw, van Extreme Flight RC

Eerstvolgende releases van Extreme Flight RC

88" Edge 540T!

edge88.JPG

edge882.JPG

New kleurenschema voor de 110" Yak 54

yak110.JPG

123" Extra 300
Ps: Met deze al ik het komende seizoen gaan vliegen
extra123.JPG

en nog veel meer zoals de 78" Extra, F3A Vanquish etc....

Laatst bewerkt:
Waauw, mooie modellen!
Komt die Edge ook weer uit in 2 versies, brandstof en electro?
Ik denk dat ik maar eens ga sparen iig :)

Waauw, mooie modellen!
Komt die Edge ook weer uit in 2 versies, brandstof en electro?
Ik denk dat ik maar eens ga sparen iig :)

De edge is een 88", modellen van deze categorie komen niet speciaal voor electro uit...
Maar zijn makkelijk om te bouwen. Zoals al vele gedaan hebben met de 88" Yak.

ik zie daar op de achtergrond volgens mij de extra 78"?
kun je daar al wat meer info over geven, aandrijfset etc.?

groeten remie

De 58" en 78" extra staan er ook maar ik heb nog geen andere foto's...
Wel opmerkelijk is dat de 58" daar staat met SFG's zoals op die van Donatas... Of dit nu zo in de kit zal zitten is onduidelijk.

Ik had wat contact met Fabien Turpaud (die nu op de 6de!!! plaats staat bij etoc) en die zou enkele foto's gaan nemen van de 123"

Eerstvolgende releases van Extreme Flight RC[..]
en nog veel meer zoals de 78" Extra, F3A Vanquish etc....

Moeten we dan in termen van weken denken, maanden, of jaren? De Vanquish zit er bv. al een hele tijd aan te komen, maar zolang ie er aan zit te komen, kunnen wij er nog niet mee vliegen ;)

Moeten we dan in termen van weken denken, maanden, of jaren? De Vanquish zit er bv. al een hele tijd aan te komen, maar zolang ie er aan zit te komen, kunnen wij er nog niet mee vliegen ;)

Ik denk dat ze net zoals bij de 123'' Extra hem steeds aan het testen en verbeteren zijn, zodat je een bijna perfect vliegend vliegtuig krijgt.

De modellen op de foto's zijn in productie of in aller laatste testfases...
78" Extra is al in productie...
123" op de foto is het allerlaatste prototype met DA 170 en tuned pipes...
Edge zal er ook gaan aankomen...
Nieuw kleurenschema voor de yak is nu verkrijgbaar...
De vanquish weet ik niet...

En ja ik weet dat sommige modellen er al heeeel lang zitten aan te komen...
Ze zijn bv al bijna 2 jaar bezig met het testen etc van de 123"...
EF probeert van deze toestellen betaalbare high level competitie vliegtuigen te maken, we zouden maar beter tevreden zijn :-)
@Hezik als je niet wil wachten op zoiets, kan je vandaag je Krill Spark gaan ophalen :-)

De nieuwe 48" Extra !
3-4s... Perfect voor mijn Vanquish lipo's! :-)

Met sfg's en zoals u ziet mega roeren hell yeah!

48extra.JPG

Ik vind die rolroeren niet mega... Wel "gewoon" groot maar minder kun je ook niet verwachten.

Rechts trouwens een nieuw extra kleuren schema aan het tipje te zien. rood zwart zilver ipv rood blauw zwart.

Ik vind die rolroeren niet mega... Wel "gewoon" groot maar minder kun je ook niet verwachten.

Rechts trouwens een nieuw extra kleuren schema aan het tipje te zien. rood zwart zilver ipv rood blauw zwart.

Ik heb de 58" en ik je kan hem bijna niet volgen op volle uitslag...Als je niet minder verwacht vallen er al veel kisten af denk ik hehe, Ik had het eigenlijk eerder over het hoogteroer... Zo een roer met zo een uitslag? Dat kan niet normaal zijn :-)

Dat blauw is ook een nieuw kleurenschema... :-)
Die rode in waar je een hoekje van ziet is de 78" daar heb ik nog geen foto's van ...

Die 48' ziet er mooi uit met die vleugel tippen.

Heb zelf de yak 54 47.5'
Maar die moet ik nog bouwen.

Deze Extra zal er ook nog wel een keer komen.

Donatas gebruikte deze SFG's met succes op zijn 58" vandaar waarschijnlijk de aanvulling in de kit van de 48"... Je kan natuurlijk nog steeds gaan vliegen zonder. Hopelijk zijn de 48"s vlug beschikbaar, die valt heel erg in mijn smaak!

Ik denk dat ze net zoals bij de 123'' Extra hem steeds aan het testen en verbeteren zijn, zodat je een bijna perfect vliegend vliegtuig krijgt.

Ik denk dat je mij verkeerd leest dan.. mogelijk lees jij mijn vraag als 'zuur', zo was hij niet bedoeld, het was interesse. Jens geeft wel aan dat het 'nieuw aan te komen producten' zijn, maar geen tijdspannne.. en zeker voor de Vanquish zou dat voor mij interessant zijn. Als het nu zo zou zijn dat die misschien binnen een maand op de markt komt.. ik weet het niet. Dat zou mijn aankoopbeslissing heel misschien nog kunnen doen veranderen.

Als het onbestemd is, we zijn nog aan het testne en doen geen uitspraken over een leverdatum, dan heb ik daar alle begrip voor, niets mis mee, liever dat ze 'm goed testen dat er straks een goed toestel uitkomt, maar dan is het voor mij voor nu niet interessant meer. Dat is alles :)

Back