Nieuwe Baja (cloon) (gedateerd topic)

Je vorige bericht was anders wel diréct aan mij en Micropuller geadresseerd, dus me dunkt dat jij impliceerde dat hij dat wel zei. Nu ja; laten we er inderdaad verder maar geen punt van maken. De meningen van ons allemaal zijn hier reeds eerder op tafel gegooid wat betreft die namaak rc's, dus verder discussiëren zou wat zinloos zijn. :p

Maar waar kon je nou die originele HPI Baja's kopen voor 650 euro?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar............

zodra we als mods merken dat er weer eens flink gepropt word voor 1 winkel is het snel duidelijk.
je kan een banner krijgen voor wat doekoes .

wiebe mod.

Whahaha doekoes uit Drenthe; het moet niet veel gekker worden! (geintje hoor; niets dan respect voor het werk van de mods ;-) )

china handel

Ik heb persoonlijk wel een probleem met kloons, aangezien deze geproduceerd worden door personen die willens en wetens de R&D van een ander stelen. Daarmee zou ik zelf niet willen worden geassicieerd, maar dat moet ieder natuurlijk voor zichzelf weten.[/QUOTE]

he jongens hoe is ie
ben effe met vakantie geweest
maar ben er weer

ik haal tegenwoordig alles uit china.
gekloonde auto dvd speler met alles erop en eraan voor 170 euries
hier in NL 400 minimaal. ?????
kleding , schoenen , speelgoed voor een paar eurie.
laat die chinezen maar produceren.
ik vind het niet erg.
en dat gezeur over reclame maken op deze site
laat toch lekkere doen
is alleen maar goed voor de handel.
zo denk ik erover.

gr

en dat gezeur over reclame maken op deze site
laat toch lekkere doen
is alleen maar goed voor de handel.
zo denk ik erover.

gr

Dat vind ik nu HELEMAAL niet !
Als een persoon een bepaalde kloon de hemel komt inprijzen op dit forum terwijl het eigenlijk gewoon prul is (waarmee ik niet zeg dat die nep-baja prul is) kan dat erg nadelig zijn voor de forumleden die door jou aanraden zo'n kloon gaan kopen.

We zijn hier om elkaar te helpen en dus ook eerlijke meningen te horen, geen (onechte) meningen van mensen die gewoon proberen hun zakken te vullen.

Daarbovenop komt ook nog dat dit forum gewoonweg regels heeft opgesteld die er zijn om opgevolgd te worden. Het merendeel van de regels op dit forum is daarbij ook nog opgesteld met een redelijk doel, dus zo'n flutregeltjes zullen het ook niet zijn. :)

Topic tittel gewijzigd.
Vindt het pure reclame!.

Men mag best weten waar het geval verkocht word, maar dat kan net zo goed IN het topic....

Hou het graag technische, en niet commercieel,

Emil, Mod

Dat vind ik nu HELEMAAL niet !
Als een persoon een bepaalde kloon de hemel komt inprijzen op dit forum terwijl het eigenlijk gewoon prul is (waarmee ik niet zeg dat die nep-baja prul is) kan dat erg nadelig zijn voor de forumleden die door jou aanraden zo'n kloon gaan kopen.

We zijn hier om elkaar te helpen en dus ook eerlijke meningen te horen, geen (onechte) meningen van mensen die gewoon proberen hun zakken te vullen.

he joris

ik zou eerst even het hele forumpje lezen voordat je iets intypt???????

wat ik met reclame bedoel ik voor alles
hpi , FG , shengqi alles.
laat bedrijven maar reclame maken op deze site. GRATIS.
zo denk ik. ( hoe meer reclame hoe meer handel ).
en ik heb niet eens een bedrijf in dit spul.

zoals ik al eerder in dit forumpje vermeld had.
voor de mensen die niet het hele forumpje lezen
ik heb 2 wagens en die lopen zonder problemen, punt.

gr spiele

he joris

ik zou eerst even het hele forumpje lezen voordat je iets intypt???????

wat ik met reclame bedoel ik voor alles
hpi , FG , shengqi alles.
laat bedrijven maar reclame maken op deze site. GRATIS.
zo denk ik. ( hoe meer reclame hoe meer handel ).
en ik heb niet eens een bedrijf in dit spul.

zoals ik al eerder in dit forumpje vermeld had.
voor de mensen die niet het hele forumpje lezen
ik heb 2 wagens en die lopen zonder problemen, punt.

gr spiele

Het hele forum doorlezen zou me wat teveel tijd kosten maar dit draadje heb ik wel gevolgt hoor ;-)
Je hebt het over reclame maken. Reclame is gewoon propaganda he, is dus ook helemaal niet objectief.
Reclame is (volgens mij) zeggen dat iets goed is en mensen proberen te overhalen het product te kopen. Of het product in werkelijkheid zo goed is als de reclamemaker beweert is een heel andere zaak, het is natuurlijk wel de bedoeling dat mede-forumgangers juiste informatie krijgen.
Begrijp me niet verkeerd, ik zeg niet dat je niet de waarheid spreekt maar vaak houden reclamemakers wel belangrijke details weg ;-)

jaa ik heb ooit een insetvicherman van telsell gekocht

nou egt goed hoor ( egt niets na eerste keer in gooien brak die voor kant af enzo is ook al weer 5 jaar geleden maar telsell is pecies zoo zeggen dat het goed is en het is 1 stuk schoot :D:D

jaa ik heb ooit een insetvicherman van telsell gekocht

nou egt goed hoor ( egt niets na eerste keer in gooien brak die voor kant af enzo is ook al weer 5 jaar geleden maar telsell is pecies zoo zeggen dat het goed is en het is 1 stuk schoot :D:D

ik had de fisherman ook en dan ook met die lures erbij.
die vanzelf van je af zwemmen.
ik heb er 4 keer mee gevist tot ik een snoek eraan kreeg.
pats was het en gelijk de kliko in.
en iedereen weet dat tellsell bende verkoopt.

gr spiele

Het hele forum doorlezen zou me wat teveel tijd kosten maar dit draadje heb ik wel gevolgt hoor ;-)
Je hebt het over reclame maken. Reclame is gewoon propaganda he, is dus ook helemaal niet objectief.
Reclame is (volgens mij) zeggen dat iets goed is en mensen proberen te overhalen het product te kopen. Of het product in werkelijkheid zo goed is als de reclamemaker beweert is een heel andere zaak, het is natuurlijk wel de bedoeling dat mede-forumgangers juiste informatie krijgen.
Begrijp me niet verkeerd, ik zeg niet dat je niet de waarheid spreekt maar vaak houden reclamemakers wel belangrijke details weg ;-)

klopt wat je zegt met belangrijke info weglaten.
maar een beetje reclame voor een goed bedrijf is nooit weg.
en ja je hebt ook bedrijven die gewoon troep verkopen
en dit alles kun je weer vermelden op deze site.
zo bedoel ik het.

gr spiele

Back