Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb de geschielde, maar zelfs dan mo3t je rekening houden hoe je de zender vasthoudt.Boris heb je de afgeschermde?
En welke UHF gebruik je?
Ik zou hem zeker verzekerd verzenden.
Yup. Dat was bij mij ook. Toch is het irritant dat het zo nauw komt.ik kom terug op mijn mening over de HD.
als hij voorover op mijn kop staat goed op de neus en wat strakker als mijn normale dominator is het beeld goed, en groot !!
Ik heb net de Dominator V2 besteld en ontvangen van ElectronicaRC. Zijn er uiterlijk verschillen waaraan je de v2.2 versie kanonderscheiden van de gewone v2? Dit is mijn eerste FPV bril aangezien ik pas begin hiermee dus ervaringen kan ik nog niet meedelen. (Quadcopter moet nog aangepast worden met fpv gear)
Ik heb net de Dominator V2 besteld en ontvangen van ElectronicaRC. Zijn er uiterlijk verschillen waaraan je de v2.2 versie kanonderscheiden van de gewone v2? Dit is mijn eerste FPV bril aangezien ik pas begin hiermee dus ervaringen kan ik nog niet meedelen. (Quadcopter moet nog aangepast worden met fpv gear)
En hoe zijn je bevinden tot nu toe? Ik heb er net ook maar een besteld![]()
Ik heb er net ook maar een besteld![]()
Hoe zie je eigenlijk of het al een 2.2 is?