Nieuwe Fatshark Dominator lijn ( v2 en HD )

Toch krijg/kreeg ik het beeld niet helemaal goed. Ook niet met de pearle lenzen.
Ik dacht dat ik daar niet aan zou kunnen wennen, maar nu twijfel ik.

Ook moet de bril op een specifieke plek zitten, bij ook maar een milimeter verschuiving word hij al vaag. (bij mij althans)

Inderdaad als het bij jou op de mm nauwkeurig komt dan als een pop vliegen:confused:
Dan is hij niet geschikt voor jou en vele anderen denk ik.
Geniet maar net als ik van
je 2.2

Toch krijg/kreeg ik het beeld niet helemaal goed. Ook niet met de pearle lenzen.
Ik dacht dat ik daar niet aan zou kunnen wennen, maar nu twijfel ik.

Ook moet de bril op een specifieke plek zitten, bij ook maar een milimeter verschuiving word hij al vaag. (bij mij althans)
Zie het maar als een monitor met 1 of 2 rotte pixels, je blijft er op letten!

Er zijn echt veel mensen die hem niet helemaal scherp krijgen. Ik heb met de koper afgesproken, dat wanneer de effio cam binnen is, hij langskomt om te kijken.

Dan kan ik nog eens kijken naar de HD, en weet hij of hij ook een effio moet aanschaffen.

De V2 wordt als het goed is morgen geleverd (uitgaande van de postnl track en trace-site)

ligt niet aan de cams .. maar aan de oogafstand
je kan er een b.v 26000 TVL Sony op aansluiten (als die zou bestaan)
als je ogen er niet in passen .. wordt het niet scherper hoor

je gaat versteld staan van de v2.2 ... SCHERP in elk HOEKJE !!!

Vandaar de term: Op je bolle fatshark ogen. :rolling:
:p

Mijne vandaag binnen gekomen, gelijk scherp beeld en goede kleuren.

Vergelijking met de cinemizer plus:
- Beeldgrootte gelijk
- Dom V2 heeft mooiere kleuren, helderder beeld en beter in te stellen
- Cinemizer plus is aanzienlijk scherper.
- De cinemizer is gewoon helemaal zwart beeld, in het midden je fpv plaatje
- De V2 is rondom zwart met enkele witte lijntjes die afkomstig lijken te zijn vanaf de lens, een soort reflectie , beter kan ik het niet omschrijven. Maar niet erg storend.

De lenzen die ik had laten maken heb ik er ook ingezet, een dikke prima.

Weten jullie dat de 2.4ghz module van fatshark in pre-order status is?
Fat Shark Dominator 2.4GHz NexwaveRF Receiver Module [DOMINATOR-2.4MODULE-NEXWAVE] - $43.99 : Ready Made RC LLC, The Leader in All Things FPV, RC, and Beyond

Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd jongen, nu zijn alle twijfels wel weg.

Voor mij wordt het weer 3 weken wachten, want mijn GoPro wordt omgeruild. Wel blij mee.
En dan pas tijdens de sneeuwstormen mag ik eindelijk meedoen!
:ontopic:

Vandaag mijn eerste vluchtje met mijn nieuwe dominator v2.2 gemaakt ,zag thuis het verschil niet zo tot dat ik op het veld kwam :D
Stuk scherper en helderder beeld en betere vollere kleuren als mijn attitude .
Ook meer een vlieg ervaring vond ik meer realistisch dat je zelf in de quad zit .
Dus geen spijt dat ik de attitude verkocht heb ,twijfelde eerst maar op het veld een behoorlijk verschil.
En leuk om de vluchtjes vanavond nog even in de bril terug te zien.
En hoop dat de effio 800 tvl gauw binnen komt hoop dat het beeld nog mooier word dan.

Laatst bewerkt:
Had jij ook een effio besteld dan?

Kunnen we met zijn alle mooi vergelijken straks en settings uitwisselen.
Hopenlijk komt mijne morgen of dinsdag binnen

Yep heb ik besteld Sander ,hoor graag van jou als hij binnen is.
Hoop de mijne ook van de week binnen te krijgen ,met de step up hopelijk.

GROOT NIEUWS! Uitgelekte foto's van een nieuw prototype Fatshark die in 2015 waarschijnlijk het daglicht zal gaan zien. Geen gezeur meer met IPD waardes, en andere optische oogafwijkingen:D

trial-frame-tf-4880-a.jpg

Geraet_beim_Optiker.jpg

Back