Nieuwe Fatshark Dominator lijn ( v2 en HD )

Mooi man. Daar ga je veel plezier van hebben. Ik ben benieuwd naar het verschil tov de originele Dominator.

Hoe zie je eigenlijk of het al een 2.2 is?
Alles wat nu verstuurd wordt is "2.2". Dat heb ik nagevraagd, maar je merkt het aan IPD sliders. Bij de eerste versie kun je deze soepel bewegen en bij deze is het wat stroever. Dit is gedaan zodat je IPD niet versteld wordt bij een geringe aanraking.

Ik weet niet of je weleens in een attitude hebt gekeken menno? Dat beeld is eigenlijk even groot, maar scherper van hoek tot hoek bij de V2.
Het scherm heeft veel meer contrast range om zomaar te zeggen tegenover de oude dominator verder. Het komt wat levendiger over daardoor.

Vandaag even de bril en vooral de DVR eens getest. Echt ideaal zon ingebouwde DVR :D.

Laatst bewerkt door een moderator:
echt veel beter als de ouwe Domi ??
had je de lenzen op het breedst staan?

dit is 1.2/1.3?? woww .. weinig Glitches man :D
De lens instelling is in het midden gewoon :D. Ja ik vind het echt beter, maar dat zul je van de week merken :D. Is de jouwe al verstuurd?
Dit is nog met een standaard rubber duckie antenne :D.
Met 1.3 heb je hele andere manier van glitchen. Bij 5.8 zijn het meer van die strepen wat je krijgt en bij 1.3 wat ruis verkleuringen.
Zal eens wat beelden van mijn B330 opnemen als ik daar eens mee weer vlieg.

hehehe en dan uber droog gewoon op het tafeltje achter je parkeren ;)
Dit is een speciale FPV picknick gebied :D

Mooi beeld inderdaad.. Kwijl kwijl :)
Van de DVR? Beeld in de bril is eigenlijk beter als wat DVR opneemt. Dat kun je beste merken als je iets in de bril afspeelt, maar DVR kwaliteit is vergeleken met andere echt goed.
Maar wel super fijn dat je meteen iets kan afspelen in de bril. Stel voor je crasht en je wil even zien waar het precies was, dan hoef je enkel knop te drukken en even versnellen naar crash moment.

Nieuwe Fatshark Dominator komt uit in April!

Moielijk te zien zo inderdaad: maar zie wel al verschil

Zondag hopelijk bij 2 een kijkje in de bril: slecht voor het budget vernoed ik. :)

Voorspellingen voor nu zijn dat het zaterdag mooi weer is en dat het zondag met bakken uit de hemel komt. :onweer:

Voorspellingen voor nu zijn dat het zaterdag mooi weer is en dat het zondag met bakken uit de hemel komt. :onweer:
Je hebt gelijk man

Ziet er niet best uit!
weer_venlo.jpg

Wie doet er nu een regendans op woensdag zodat het zondag regent?

Bummer: hopelijk verandert het nog en anders helaas :(

Yup .. de nieuwe Domi is hier ook binnen!!!
zal em deze week eens Testen,,

net ff opgehad en ziet er Super uit (nog niet gevlogen)
scherp .. geen wazige randjes .. en iets groter beeld .......

......................... en heeel heeeeel wit !!!!!!

En hij is binnen :). Snel testje gedaan (niet vliegend). En ik moet zeggen....super keuze! Helemaal geen onscherpe randen zoals de HD of attitude, maar gewoon goed en helder beeld! Het beeld is precies groot genoeg en je hebt er echt het gevoel alsof je erin zit. DVR doet het ook uitstekend :).

4ae016e64d84c0c7dd11fac270458eea.jpg

39f060c1098104ce9388a93c62b85ddc.jpg

waar heb je hem gekocht want hij is letterlijk overal uitverkocht.

Vandaag me new DØMINATØR getest :cool:
ben er erg erg erg tevreden mee !!!!
super scherp / iets groter beeld als de "oude" dømi / en natuurlijk DVR (ingebouwd)

heb er een kort DVR filmpje gemaakt
want ik moet nog wennen aan die DVR STOP knop
DUS .... als je nu de lipo uit je bril trekt is je bestand weg
dus eerst op STOP duwen en dan lipo eruit

Man man wat een mooi beeld geeft die nieuwe Dominator V2 zeg. Echt super ontspannen om mee rond te vliegen :) En die DVR is echt een meerwaarde.

Heb een kort stukje van de dvr opnamen op Youtube gezet. Maar hetgeen dat je door de bril ziet lijkt stukker beter als hetgeen je via de computer op Youtube ziet.

:cool: ziet er al goed uit van beiden!

ben benieuwd als Electronicarc maandag de bestelling afhandelt en het transport in gang zet :)

Back