Correctie... De v2.2 is gewoon goed in tegenstelling tot de HD...geen onwaarheden verkondigen
met allebij doel ik natuurlijk op de dom V2.0 en de Dom HD 1.0 (tenzij je een chinezen gezicht hebt)
Had gedacht dat dat wel werd gevat

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Correctie... De v2.2 is gewoon goed in tegenstelling tot de HD...geen onwaarheden verkondigen
Zelf heb ik de attitude v1 best tevreden mee 35 fov zag dat de 2.2 dat ook heeft en ook vga resolutie.
Iemand ervaring met beide brillen zit er kwa scherpte veel verschil in buiten de extra dvr.
wilde de hd kopen maar daar zie ik maar gauw vanaf na wat ik las.
Ja heb ze beide ophehad en op de mcol meet goed vergeleken. Fov is inderdaad hetzelfde voor wat ik kon merken, maar v2 is wat veller en van hoek tot hoek scherp. Attitude beging vanuit het midden een beetje blurry te worden naar de zijkanten en heeft een irritante blauwe rand.Zelf heb ik de attitude v1 best tevreden mee 35 fov zag dat de 2.2 dat ook heeft en ook vga resolutie.
Iemand ervaring met beide brillen zit er kwa scherpte veel verschil in buiten de extra dvr.
wilde de hd kopen maar daar zie ik maar gauw vanaf na wat ik las.
Zeg maar gerust geen blauwe randTijdens de laatste MCOL was er een Attitude drager die ook meteen wist wat zijn Sinterklaas kado werd![]()
Scherper en minder blauwe rand in de hoeken door andere lenzen.
Moeilijk kwa fov ga ik er niet op vooruit en helaas heeft de v2.2 geen hogere resolutie daar lijkt mij toch de meeste scherpte in te behalen met een goede camera uiteraard.
Dat van de zijkanten merk ik eerlijk gezegd niet tijdens het vliegen,stoord mij niet en heb er geen erg in.
De dvr is wel een mooie optie als je de quad kwijt raakt.
Denk zelf dat het geen wow gevoel is ten opzichte van de attitude ,zal best iets scherper kunnen zijn ,twijfel of het de centen waard is.
Jammer van de svga hd versie aangezien mijn ogen nogal diep liggendus geen bolle ogen en dan zal ik het ook niet scherp zien.
Wacht nog maar even de ervaringen van de 2.2 af.
Moet je maar eens op een meet opzetten van iemand.Ik heb geen ervaringen met de nieuwe v2 bril maar de "oude" dominator vind ik prima. Is er echt zoveel verschil dat de overstap naar de v2.2 te rechtvaardigen is?
Mijne nog op processing, via de mail update gehad?
Het ligt er allemaal aan hoe goed en groot de herkennings punten van je buurvrouw zijnAls je van 200m je buurvrouw kan herkennen dan stap ik over ,kan ik nu niet. Niet dat ik mis maar toch ,kan nu ook mijn zuster zijn.![]()
Damn dat ziet er goed uit!
Deze camera, ik heb hem ook besteld
http://www.surveilzone.com/sony-960h-ccd-effio-v-800tvl-ultra-wdr-camera-cc1526
Wilde ik graag met jullie delen![]()