Nieuwe Walkera V120d02S v2

Jazeker! :thumbsup::thumbsup:

50% is bij een lineaire curve bij mij nu ongeveer 0 graden en 0% en 100% zijn dan -11 en +11 graden. Als ik dat omreken naar de curve die in de handleiding staat (-20%, +20% en +56%) kom ik op:

P1 = 40%
P3 = 60%
P5 = 78%

Echter komt de heli met bovenstaande curve niet van de grond.

Ik heb nu een curve van 42,5% - 50% - 65,5% - 80,5% en 90%

Nu hoovert de heli iets boven midstick.

Hoe kun je het beste de pitch meten als er geen flybar is?
Ik gebruik nu de rand van de pc monitor als referentie...

het mooiste is een pitch gauge .. maar die past niet echt op de v120... dan valt ie om.

wat ik met mijn super cp deed is even een App downloaden op je telefoon, en er is vast ook wel online een programma'tje te vinden op een website.

RC Pitch app.

Hiermee bereken je je pitch aan de hand van afstanden die je invoert in de app.

a fijn ... de extra accu's voor de V120 zijn binnen .... had toch liever gehad dat ze eerst de V120 kwamen brengen .... nog maar even geduld hebben dus

Ik heb 28 februari onderstel voor de quad besteld bij RCTimer. Ding is er nog niet. Komt via Sweden Post. De fatshark is nu 2 weken onderweg en ook nog geen beweging in. Ik mag toch hopen dat deze week e.e.a. bezorgt gaat worden.

ja jij wel weer tom haha

ik 9 maart besteld, accu's waren later verzonden maar eerder binnen.
Dus ik vermoed dat de douane aan 't spelen is met mijn v120

jaajaaa ik wacht wel weer...

morgen komt het spul als het goed is binnen voor de atom, dus dan kan ik die in ieder geval afwerken :)

Overigens ook een 8t pinion en mini-cp gear besteld voor de super cp ... eens kijken of er nog wat meer vliegtijd uit te halen is.

Ik heb een combo besteld van een regelaar 10A met een C05M motor incl. pinion 9T.
Ik heb hem al binnen. Wat denk je? Normaal is de C05M met een as van 1,5mm. Hebben ze deze afgedraaid naar 1mm met een 1mm pinion erop. :confused:
Hij hoeft er minder aan te trekken maar moet wel veel meer uitslag op de gasknuppel hebben. Dus een 8T nog meer.
Kweetniet of dat nou echt gaat schelen.

volgens marco wel. en die vliegt er al een tijdje mee rond
ach en voor die 5 euro materiaal kosten durf ik het wel te proberen.

nu is 't ook ruk, dus echt slechter kan het niet meer worden.

ik wacht nog op de pinion, moet weer uit verweggiestan komen...
gelijk maar 2 besteld, 1 met 1,5 mm asgat en 1 met 1mm ... anders weet ik wel weer wat voor feest het is.

Ik ben zo langzamerhand wel klaar met China. Alleen Banggood is best snel. Dat heb ik altijd met dag of 10 uiterlijk wel binnen vanaf de datum van bestellen. Hobbyking krijg ik een punthoofd van. Vanaf het bestellen duurt het soms 4-5 dagen alvorens het überhaupt verzonden is.

Back