Nieuwe Walkera V120d02S v2

Ik probeer zoveel mogelijk lokaal te kopen. Maar soms is het prijsverschil teveel. Ik koop in China 4 motoren voor 50 euro inclusief shipping voor de quad waar ik in NL 80 euro betaal exclusief verzenden. Dan wacht ik maar even..

Maar eens een mailtje naar onze vrienden van Banggood gedaan...
volgens de wazige track en trace is het pakketje net pas aangekomen in Malaysia ... dus als dat echt zo is kan 't nog wel eens een week of 2 duren...

BG verteld dat het pakje dus op 9 maart is verzonden, tegelijk met de accu's.... jaja

waardeloos, heb banggood wel laten weten dat dit de 2e order al is die z'n leverdatum overschrijd, en daar niet blij mee ben..
mogen ze wel een beetje hun best gaan doen, want de vorige keer smeekte ze zowat of ik nog terug kwam bij hen na canceling van de order.

Destination Country - Unknown:Tracking Consuming:0 Millisecond
Origin Country - Malaysia:Tracking Consuming:0 Millisecond, Cache Time:2014/03/26 12:51:08
2014-03-26 14:21, Item arrived MPC PMIH (KLIA), MPC PMIH (KLIA)
2014-03-20 17:59, Item posted over the counter, MPC PMIH (KLIA)
2014-03-14 11:10, Dispatch Pre-Alert 14/03/2014, MPC PMIH (KLIA)

21-Mar-2014 1105 Item sent to AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE MPC PMIH (KLIA)
21-Mar-2014 0918 Item arrived MPC PMIH (KLIA) MPC PMIH (KLIA)
17-Mar-2014 2233 Item posted over the counter MPC PMIH (KLIA)
14-Mar-2014 1040 Dispatch Pre-Alert 13/03/2014 MPC PMIH (KLIA)

Zo staat ie bij mij nu al een tijdje..

Tsja, t'is niet anders. Ik heb gisteren motoren besteld bij Banggood. Hopelijk komen die wel gewoon via China Post. Alles waar een lipo in zit gaat in ieder geval via Malaysia..

Ik heb PostNL net op Twitter gevraagd of mijn pakket al in NL is maar helaas.. Nou dan komt het deze week ook niet meer vrees ik..

Ook ik verwacht binnenkort een V120D02S welke ik overgenomen heb van een mede forumlid. Hier zitten 7 Lipo's voor de heli en 3 stuks voor de TX bij.

Als ik die met de standaard lader moet gaan laden ben ik wel even bezig ;-)

Omdat ik ook een 450 aan wil gaan schaffen wil ik ook meteen een degelijke acculader gaan kopen waar ik eigenlijk ook de lipo's van de V120D02S parallel en gebalanceerd mee wil kunnen laden.

Bij Banggood hebben ze daarvoor dit kabeltje:

1 To 3 Battery Balance Charging Cable For MINI CP V120D02S FBL80 - ?1.39

Dit is echter maar 3 voudig. Weet iemand toevallig of deze ook in 6 voudig te krijgen zijn?

Edit: inmiddels gevonden, op ebay zoeken naar "walkera balance" je moet maar net weten waar je naar moet zoeken ;-)

De goedkoopste 6-voudige versie met balance plug die ik kon vinden kost echter $ 14,- incl verzenden 8O

Edit 2: kom er net achter dat er aan de lipo's ook gewoon een JST connector zit, daar kan ik echter weer geen parallel balance cable of board voor 1s voor vinden. Enkel voor 2s en meer.

Laatst bewerkt:
gezien de stabiliteit van de v120 denk ik dat je er vrij snel aan gewend bent.

Ga niet overhaasten zoals ik altijd doe haha .. maar rustig beginnen met hooveren en als je dat beheerst verder gaan.

Back